اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از ‌تیم والیبال کاله مازندران‌

دستیار پارک ‌کی‌ وون در تیم کهکشانی‌ها/گام بلند کاله برای ‌دور برگشت

خبرگزاری فارس: کاله گام بلند خود را برای آغازی رویایی در دور برگشت لیگ برتر والیبال کشور برداشته است.

دستیار پارک ‌کی‌ وون در تیم کهکشانی‌ها/گام بلند کاله برای ‌دور برگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دور نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه گذشته با فراز و فرودهایی برای تیم‌های مدعی به پایان رسید تا تیم‌ها به تعطیلات 10 روزه بروند و در این فرصت کوتاه بتوانند علاوه بر استراحت به نقاط ضعف و قوت خود بیش از گذشته آگاهی یافته و در جهت رفع یا تقویت آن برآیند.

کاله تنها تیم مازندرانی حاضر لیگ برتر است که چهارمین حضور خود در این عرصه ورزشی را با تیمداری بخش خصوصی تجربه می‌کند.

تیمی که در هر دوره از حضور خود با دستی پر توانسته رقابت‌های لیگ را به پایان برساند و این امر تماشاگران والیبال‌دوست و پرشور آمل را متوقع بار آورده است.

این تیم در اولین و دومین سال حضورش در این مسابقات توانسته مقابل تیم‌های بزرگ کشورمان عرض اندام کرده، خودی نشان دهد و جایگاه سوم را برگزیند.

سال گذشته نیز کاله توانست با بالا بردن جام قهرمانی این رقابت‌ها با شناخته شدن به عنوان قهرمان بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور ابتدای سال 91 را برای تماشاگران آملی سالی بسیار پربار نوید دهد و با حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در بین تیم‌های صاحب نام قاره کهن به جایگاه سوم دست یابد.

عملکرد کاله مازندران تا هفته پنجم دور جدید لیگ برتر والیبال در سال 91 خیره‌کننده بوده و با تعجب بزرگان والیبال، کارشناسان و والیبال‌دوستان را برانگیخت.

این تیم تا هفته پنجم به امتیازات کاملی در دیدارهای مختلف دست یافته و با شکست تیم‌های بزرگ تنها دو ست به حریفان خود داده بود اما به یک باره بحرانی نه چندان سخت گریبانگیرشان شد تا جایی که تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر در کارنامه این تیم چهار شکست ثبت شده و با هفت پیروزی و کسب 21 امتیاز پرنده دور نخست این رقابت‌ها بسته شد.

برای حضوری قدرتمندانه در دور برگشت بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور شاگردان ملی‌پوش و با تجربه بهروز عطایی پس از چهار روز استراحت تمرینات را با جدیت از صبح روز دوشنبه این هفته با کار بدنسازی و آمادگی جسمانی آغاز کردند.

عصرها نیز کار توپی و گروهی در سالن نشاط و پیامبر اعظم(ص) در دستور کار کادر فنی است تا با مرتفع‌سازی نقاط ضعف، برای تقویت نقاط قوت نیز تلاش‌هایی داشته باشند.

تمرینات کاله این چند روز با حضور حمزه زرینی، سید محمد موسوی عراقی، شهرام محمودی، عادل غلامی، ولادو پتکوویچ، عبدالرضا علیزاده، حمید جعفری و میلاد عبادی‌پور با هدایت بهروز عطایی و محمد شریعتی دنبال می‌شود.

فرهاد قائمی و رضا قرا دیگر بازیکنان این تیم هستند که در خدمت تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشورمان بودند البته فرهاد قائمی روز گذشته به جمع سبزجامگان کاله ملحق شد و با شور و نشاط خاصی تمرینات را پیگیری کرد.

صابر نریمان‌نژاد و مهدی رنجبر مصدومان کاله به شمار می‌آیند که نریمان‌نژاد به احتمال زیاد پس از هفته نخست دور برگشت به تیم ملحق می‌شود ولی رنجبر با انجام عمل جراحی کماکان از تمرینات و دیدارهای این تیم دور است.

یکی از دستاوردهای ارزنده کاله در تعطیلات نیم فصل نخست لیگ برتر استفاده از عباس برقی یکی از مربیان نام‌آشنا و پیشکسوت والیبال کشورمان در کادر فنی این تیم است.

قبل پایان دور رفت لیگ برتر نیز خبرهایی مبنی بر افزودن مربی سرشناس به جمع کادر فنی کاله مازندران به گوش می‌رسید و حتی عطایی هم آن را به جهت تقویت کادر فنی تیم رسانه‌ای کرده بود.

حرفه‌ای بودن کاله مازندران و عوامل آن در لیگ برتر در انتخاب مربی تا جایی خودنمایی کرد که حتی چند ساعت قبل از عقد قرارداد با برقی و حضور او در آمل جز چند نفر کسی از این قضیه خبر نداشت.

حتی عوامل، بازیکنان و اطرافیان کاله نیز نام این مربی والیبال کشورمان را در کنار دیگر نام‌ها به عنوان یک احتمال و گمانه زمزمه می‌کردند تا اینکه عصر روز گذشته سرمربی این تیم از پیوستن عباس برقی به جمع کادر فنی کاله مازندران خبر داد.

برقی یکی از پیشکسوتان والیبال کشورمان است که سال‌های زیادی به عنوان مربی در کنار پارک‌ کی‌وون در تیم ملی بزرگسالان کشورمان حضور داشته و کار در رده‌های مختلف والیبال ملی کشورمان را کنار مربیان بزرگ خارجی و داخلی تجربه کرده است.

با آمدن این مربی والیبال به جمع ملی‌پوشان و با تجربه‌های کاله بیش از گذشته بر صمیمیت و رفاقت بازیکنان و کادر فنی افزوده شده زیرا هر کدام با برقی خاطرات خاصی را مرور می‌کردند.

به گزارش فارس، تمرینات منسجم تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال با انسجام و هماهنگی خاصی دنبال می‌شوند تا شاگردان عطایی با آمادگی کامل بتوانند یک شنبه آینده در خانه میزبان نوین کشاورز تهران باشند.

به گفته جمشیدپناه معاون امور ورزش اداره کل تربیت بدنی مازندران، او سعی دارد تا با هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای بازی نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال بین کاله مازندران و نوین کشاورز پایتخت احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران را جهت مشاهده نزدیک این دیدار به سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) بیاورد.

‌انتهای پیام/86012/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول