اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با فارس:

کاله از شرایط میزبانی‌اش استفاده کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: کاله از شرایط میزبانی خود به خوبی استفاده کرد.

کاله از شرایط میزبانی‌اش استفاده کرد

مصطفی کارخانه در پایان آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر والیبال کشورمان با پذیرفتن شکست سه بر صفر مقابل کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: کاله پیش از این در شرایط سختی جای داشته و با تمام توان مقابل متین به میدان آمد و به این پیروزی نیازمند بود.

وی افزود: ما باخت خود مقابل کاله را قبول داریم و این پیروزی را به بازیکنان، مسئولان و هواداران کاله تبریک می‌گویم.

کارخانه با اشاره به اینکه لیبروی اصلی متین به دلیل مصدومیت و آسیب‌دیدگی در اختیار تیم نبود، تصریح کرد: از بازیکن جایگزین در این دیدار استفاده کردیم همچنین مقابل تیمی قرار گرفتیم که چهار شکست داشته و طبیعی بود که بخواهد از شرایط میزبانی، قدرت تیمی و هواداران خود استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه ضعف‌هایی در تیم متین مشاهده می‌کنم که برای نیم فصل دوم و دور برگشت لیگ برتر برطرف می‌کنیم، ابراز داشت: باید از این پس تنها به فکر پیروزی باشیم.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین درباره تماشاگران و هواداران کاله گفت: حضور تماشاگران در هر سالن باعث شور و نشاط بازی می‌شود ولی در آمل مقداری به من بی‌حرمتی شد ولی اینها برایم مهم نیست، به تماشاگران آملی نیز خسته نباشید گفته و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

کارخانه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در رده دوم جدول جای داریم، اذعان داشت: برای تیم که سال نخست تیمداری خود را تجربه می‌کند این جایگاه بسیار ارزشمند است و باید تلاش‌مان بیشتر شود تا در دور برگشت به جایگاه اصلی خود دست پیدا کنیم.

وی در مورد نتایج نزدیک و حساس لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌های پرستاره و کهکشانی ما نیز امسال از هیچ حاشیه امنیتی برخوردار نیستند و ما نیز برای رسیدن به لیاقت‌های خود محکوم به تلاش و همت هستیم.

انتهای پیام/86012/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول