اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور/

شاگردان کارخانه با شکست مقابل کاله بدرقه شدند/ خروج کاله از بحران

خبرگزاری فارس: در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم و آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه امروز دو تیم کاله مازندران و متین ورامین با یکدیگر روبرو شده که در پایان شاگردان کارخانه با شکست سنگینی بدرقه شدند.

شاگردان کارخانه با شکست مقابل کاله بدرقه شدند/ خروج کاله از بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم و آخرین هفته نیم فصل اول بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم شامگاه امروز چهارشنبه در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان دو تیم کاله مازندران و متین ورامین به مصاف هم رفتند.

تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها توانست با درخشش بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه خود با نتیجه سه بر صفر هر سه ست این دیدار را از آن خود کند و با امتیاز (25 بر 22)، (25 بر 18) و (25 بر 20) با شایستگی پیروز میدان لقب گیرد.

بار دیگر تماشاگران و والیبال‌دوستان آملی برخلاف رسانه‌هایی که مدعی بودند آملی‌ها با کاله قهر کردند به اثبات رساندند که هیچ وقت و در هیچ دیداری تیم محبوب شهرشان که از افتخارات بزرگ مازندران محسوب می‌شود را تنها نخواهند گذاشت و همیشه یار و یاور آن خواهند بود.

این پیروزی شیرین خانگی توانست کاله مازندران را پس از چهار شکست متوالی از بحران ایجاد شده خارج کند و شاگردان باتجربه بهروز عطایی به همراه این مربی با دانش بار دیگر در اندیشه مکان‌های بالای جدول باشند.

برای این دیدار سخت که بیش از 2 هزار هوادار کاله مازندران از نزدیک آن را مشاهده کردند محمدحسین شفقی ناظر فدراسیون بوده و امر داوری به اصغر کاظمی و علیرضا قریب داوران بین‌المللی والیبال کشورمان سپرده شد.

از زحمات محسن عندلیب و فرهاد نظری‌افشار بازیکنان سال‌های گذشته کاله مازندران نیز با اهدای حلقه گل قدردانی شد و همچنین مسئولان از والیبالیست جوان مازندرانی حاضر در تیم متین ورامین مجتبی میرزاجانپور نیز قدردانی کردند ولی این بازیکن در لحظاتی از بازی و به ویژه در ست دوم با برخی حرکات خلاف واقع خود اعتراض تماشاگران را به همراه داشت.

در کاله مازندران بهروز عطایی و محمد شریعتی بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همانند حمزه زرینی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی‌عراقی، ولادو پتکوویچ، عادل غلامی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور، صابر نریمان‌نژاد و حمید جعفری را روانه میدان کردند.

مصطفی کارخانه به همراه داوود آهنگری در متین ورامین نیز از بازیکنانی همانند فرهاد نظری افشار، محسن عندلیب، مصطفی شریفات، فرهاد سال افزون، میکائیل تاجر، ابراهیم یلمه، مجتبی میرزاجانپور، جوردی، نیکولای نیکولف و باربرا استفاده کرد.

در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال کشورمان پیشگامان کویر یزد با 24 امتیاز صدرنشین است و بعد از او تیم‌های پیکان و متین ورامین جای دارند.

کاله مازندران نیز با 7 پیروزی و چهار شکست 21 امتیازی بوده و در مکان چهارم این جدول جای گرفته است.

نوین کشاورز و بازرگانی جواهری گنبد نیز به ترتیب با کسب 9 و دو امتیاز در رده یازدهم و دوازدهم جدول قعرنشینان پایان نیم فصل نخست هستند.

انتهای پیام/86012/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول