اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال

کاله مازندران در خانه والیبال به مصاف پیکان می‌رود

خبرگزاری فارس: در حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم کاله مازندران در خانه والیبال پایتخت کشور به مصاف پیکان تهران می‌رود.

کاله مازندران در خانه والیبال به مصاف پیکان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل هفته دهم بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور از امروز یک‌شنبه با انجام شش دیدار در استان‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

کاله تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها باید در حساس‌ترین و سخت‌ترین دیدار این هفته به مصاف پیکانی رود که در خانه والیبال از آملی‌ها میزبانی می‌کند.

این تیم مازندرانی که تا هفته پنجم لیگ برتر با قدرت تمام و کسب کامل امتیازات در صدر جدول این دوره از مسابقات جای داشته و به تیمی فرصت بالانشینی نمی‌داد با سه شکست متوالی مقابل پیشگامان کویر یزد، میزان خراسان رضوی و آلومینیوم المهدی بندرعباس به یک‌باره توجه کارشناسان والیبال را به خود معطوف کرده و با پیروزی سه بر یک هفته گذشته خود مقابل بازرگانی جواهری گنبد قعرنشین تا حدودی از حواشی، خود را دور کرده است.

تمام عوامل باشگاه کاله مازندران تنها به فکر ایجاد آرامش و بازگشت به روزهای خوب این تیم هستند و برای این کار تلاش و همت شبانه‌روزی را در دستور کار قرار دادند.

بهروز عطایی سرمربی این تیم که با مخالفت استعفایش از سوی هیئت مدیره کاله روبرو شد با درخواست بازیکنان بار دیگر با تمرینات جدی خود سعی دارد شاگردانش را به صدر جدول بازگردانده تا کماکان یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

برای این دیدار سخت که میزبانی آن به خانه والیبال سپرده شده است امیدوار حاتمی به عنوان ناظر فدراسیون بر روند بازی نظارت خواهد داشت و حمید راهجردیان و نادر انصاری داوران بین‌المللی این رشته ورزشی امر سنگین قضاوت را بر عهده می‌گیرند.

در پیکان تهران که سرمربیگری آن به پیمان اکبری سپرده شده است نام بازیکنان جوان، سرشناس و نام‌آشنایی همانند آرش کشاورزی، امیر حسینی، مجتبی شبان، فرهاد ظریف، جواد محمدی‌نژاد، مهدی بازارگرد و حسام بخششی به چشم می‌خورد.

پیروز این دیدار که به نوعی فینال زودهنگام این دوره از رقابت‌ها به حساب می‌آید، می‌تواند در صدرنشینی لیگ برتر والیبال در یک هفته مانده به نیم فصل این رقابت‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

همچنین باشگاه ورزشی کاله مازندران برای اعزام هواداران و والیبال‌دوستان به تهران وسایل ایاب و ذهاب تدارک دیده تا علاقمندان برای رفتن به سالن بزرگ خانه والیبال راه خیابان حجاب پایتخت را در پیش گیرند.

کاروان حامیان کاله مازندران برای حمایت از نماینده مازندران در حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر ساعت 8 صبح امروز از محل این باشگاه ورزشی حرکت خود را آغاز کرده است.

تا پایان هفته نهم لیگ برتر والیبال کاله مازندران با شش پیروزی، سه شکست و کسب 18 امتیاز بعد از پیشگامان کویر یزد و متین ورامین در رده سوم جدول جای دارد و پیکان نیز با تعداد پیروزی و شکست مشابه با کاله 16 امتیازی بوده و در رده ششم جدول این مسابقات جا خوش کرده است.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول