اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین هفته لیگ دسته یک والیبال

کاله جوان مازندران به دیدار پیشگامان شفق اردکان می‌رود

خبرگزاری فارس: در هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور شامگاه فردا پنج‌شنبه کاله جوان مازندران در گروه نخست به دیدار پیشگامان شفق اردکان یزد می‌رود.

کاله جوان مازندران به دیدار پیشگامان شفق اردکان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفتمین هفته و آخرین دیدار دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی مقدم شامگاه امروز چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار در استان‌های مختلف کشور دنبال می‌شود.

در تنها دیدار معوقه این هفته از رقابت‌ها از ساعت 16 عصر فردا پنج‌شنبه کاله جوان مازندران در دیدار سخت و حساس خانگی میزبان پیشگامان شفق اردکان یزد است.

این دیدار قرار بود از ساعت 14 امروز در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل دنبال شود اما با توجه به حساسیت زیاد آن و همچنین برگزاری دیدار نفس‌گیر کاله مازندران و متین ورامین از سری مسابقات هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال با نظر فدراسیون به فردا موکول شد.

کاله جوان مازندران نماینده مقتدر مازندران در این رقابت‌ها هفته گذشته در ورامین با نتیجه سه بر یک تیم طلایی‌پوشان این شهرستان را در هم کوبید و به سه امتیاز شیرین خارج از خانه دست یافت.

ناظر فدراسیون در این دیدار یونس حسن‌زاده خواهد بود و عبدالوهاب سقلی و احسان زحمتی امر قضاوت را بر عهده دارند.

آریا صنعت بابلکنار دیگر نماینده مازندران در این رقابت‌ها نیز از ساعت 16 امروز در قرچک ورامین مقابل طلایی‌پوشان صف‌آرایی می‌کند که ناظر فدراسیون ابراهیم عشقدوست بوده و اسماعیل رزقی و قادر صادقی داوری این دیدار را بر عهده خواهند گرفت.

پرسپولیس نور نیز دیگر نماینده مازندران در این دوره از مسابقات است که در دیداری خانگی میزبان دلیران دشتی بوشهر است.

برای این دیدار نیز حسینعلی اباذری ناظر و نماینده فدراسیون است و محمدرضا آقایی و علیرضا قلی‌زاده به عنوان داوران این دیدار امر قضاوت را بر عهده دارند.

همچنین تنها دیدار عقب افتاده از هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جمعه این هفته با دیدار بین پرسپولیس نور و گل گهر سیرجان برگزار می‌شود که برای این بازی امیر ظهیری به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون به سیرجان رفته و مسعود ذوقی و عباس اکبری امر قضاوت را در اختیار می‌گیرند.

انتهای‌پیام/86012/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول