اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

حوزه و دانشگاه 2 بال برای موفقیت جامعه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: حوزه و دانشگاه دو بال جامعه برای رسیدن به موفقیت، تکامل و تعالی هستند و باید نیروهای ارزشمندی را تربیت کنند و تحویل جامعه دهند.

حوزه و دانشگاه 2 بال برای موفقیت جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: همگان و به ویژه جوانان و نوجوانان باید تقوای الهی را رعایت کنند، زیرا تقوا راهی برای رهایی از گناهان و آلودگی‌ها است.

وی با بیان اینکه آیه 11 سوره حجرات در مورد پرهیز از تمسخر یکدیگر نازل شده است، ابراز داشت: خودبرتربینی سرچشمه اینگونه گناهان است و تمسخر دیگران از گناهان کبیره به شمار می‌رود.

رمضانی‌پور خواستار توجه والدین برای نامگذاری فرزندان شد و تصریح کرد: والدین باید در روز قیامت جوابگوی نامی باشند که بر فرزند خود می‌گذارند و زیاد بودن نام‌های معصومان (ع) در جامعه ما امری مبارک است.

وی با اشاره به سالروز ورود اسرای کربلا به شام، این واقعه را بسیار دلخراش تعبیر کرد و اذعان داشت: در شهر شام بدترین روزگار خانواده امام حسین (ع) بود، زیرا با آن عزیزان با بی‌احترامی برخورد کردند.

رمضانی‌پور وحدت حوزه و دانشگاه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: حوزه و دانشگاه دو بال جامعه برای رسیدن به موفقیت، تکامل و تعالی هستند و باید نیروهای ارزشمندی را تربیت کنند و تحویل جامعه دهند و وحدت بین این دو مرکز را مردم حس کنند.

وی بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم دغدغه اصلی مسئولان شهرستان رفسنجان است و هیچ مشکلی در وحدت بین آنها دیده نمی‌شود و ان‌شاء‌الله در آینده‌ای نزدیک شاهد ایجاد شغل‌های خوبی برای فرزندان این خطه هستیم.

انتهای پیام/80016/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول