اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد

فعالیت 13 شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان از فعالیت 13 شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زنجان خبر داد.

فعالیت 13 شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدحسن محمدی، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از سال 86 فعالیت خود را آغاز و تاکنون تسهیلات بسیاری را به مردم ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه این بانک با حمایت‌های رئیس‌جمهور آغاز به کار کرد، ادامه داد: هدف از تاسیس این بانک، محرومیت‌زدایی است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم فعالیت این بانک بهره‌مندی اقشار کم درآمد جامعه از تسهیلات قرض‌الحسنه است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان زنجان 13 شعبه فعال از این بانک فعالیت دارد و سه شعبه دیگر نیز در شرف افتتاح است.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 512 فقره حساب جاری در این بانک و در استان زنجان فعال است، بیان کرد: همچنین تعداد حساب‌های پس‌انداز فعال در این بانک 23 هزار و 177 فقره است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از زمان آغاز به فعالیت این بانک 2 هزار و 393 مورد وام ودیعه مسکن به مراجعین این بانک پرداخت شده است، یادآور شد: به منظور تعمیر و تکمیل مسکن 2 هزار 164 مورد وام در استان زنجان و از شعبات بانک مهر ایران پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنین با اشاره به پرداخت 29 مورد وام درمان بیماری و 403 فقره وام ازدواج افزود: در بخش کسب و صنوف نیز 30 مورد وام در این بانک پرداخت شده است.

محمدی همچنین تعداد وام‌های پرداختی این بانک در زمینه مشارکت‌های حقوقی را 616 فقره اعلام کرد و یادآور شد: برای خرید مواد اولیه و ابزار کار 2 هزار و 858 مورد و در بخش متفرقه نیز 2 هزار و 470 فقره وام از این بانک در استان زنجان پرداخت شده است.

وی در پایان ابراز داشت: در مجموع از زمان آغاز به فعالیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زنجان، این بانک 11 هزار و 16 مورد وام در بخش‌های مختلف پرداخت کرده و مبلغ 318 هزار و 730 میلیون ریال هزینه دربرداشته است.

انتهای پیام/73005/ذ/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول