اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ریاکاری بزرگ‌ترین آفت قرض‌الحسنه در جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ریاکاری بزرگ‌ترین آفت قرض‌الحسنه در جامعه است که پرهیز از آن امری ضروری است.

ریاکاری بزرگ‌ترین آفت قرض‌الحسنه در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع کارکنان بانک تجارت استان مرکزی اظهار داشت: عمل پسندیده قرض‌الحسنه آثار و برکات بسیاری در جامعه به همراه دارد که نباید با ریاکاری آثار این عمل را از بین برد.

وی تصریح کرد: ریاکاری در هر امری کاری زشت و ناپسند است که پرداختن به آن موجب کاهش انجام کارهای خیرخواهانه می‌شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ترویج سنت قرض‌الحسنه در رونق هر چه بیشتر چرخه اقتصادی جامعه نقش بسیار مؤثری دارد گفت: یکی از مهم‌ترین آثار ارزشمند قرض‌الحسنه رفع نیازهای نیازمندان و افزایش امید در بین آنان است.

دری‌نجف‌آبادی خاطر نشان ساخت: بانک‌ها باید به جای پرداخت تسهیلات گران‌قیمت به بانکداری اسلامی روی آورده و بانکداری اسلامی را ترویج دهند.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان مرکزی نیز گفت: بانک تجارت در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی پرداخت تسهیلات به بخش تولید را در دستور کار قرار داده است.

سلیمان توکلی افزود: در سال جاری 300 میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی از سوی بانک تجارت اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تسهیلات اختصاص یافته به مشاغل خانگی و خوداشتغالی نیز 30 میلیارد ریال است که تاکنون 80 درصد آن محقق شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه 20 درصد باقی مانده نیز محقق شود.

به گفته وی این بانک 800 میلیارد ریال تسهیلات ارزی و ریالی به یک کارخانه تولید کاغذ و 100 میلیارد ریال به یک شرکت تولیدکننده الیاف تسهیلات پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول