اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی:

24 میلیارد ‌ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی از پرداخت 24 میلیارد و 67 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه توسط این بانک خبر داد.

24 میلیارد ‌ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت شد

حمیدرضا دشتبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: یکی از خدمات بانک مسکن پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان و افراد واجد شرایط است که در این راستا تاکنون 24 میلیارد و 67 میلیون ریال تسهیلات در قالب 364 فقره قرارداد به متقاضیان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در بخش تسهیلات جعاله مسکن نیز این بانک تاکنون 14 میلیارد و 355 میلیون ریال تسهیلات در قالب 280 فقره قرارداد به متقاضیان پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی ادامه داد: در زمینه خرید خانه 127 میلیارد و 901 میلیون ریال تسهیلات در قالب 697 فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده که می‌توان گفت کل تسهیلات پرداختی بانک در بخش خرید خانه بوده است.

دشتبانی با بیان اینکه بانک مسکن 4.82 درصد برابر منابعی که جذب کرده تسهیلات پرداخت کرده است خاطر نشان ساخت: منابع جذب شده این بانک در سال جاری 206 میلیارد ریال بوده و این در حالی است که میزان تسهیلات پرداختی بانک 996 میلیارد ریال بوده است.

به گفته وی بانک مسکن در استان مرکزی دارای 25 شعبه است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول