اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان‌شمالی خبر داد

اختصاص 350 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به نیازمندان خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌شمالی از اختصاص 350 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زائی قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان این نهاد خبر داد.

اختصاص 350 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به نیازمندان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، علیرضا مرادی اظهار کرد: طی سفر پر خیر و برکت مقام‌ معظم‌ رهبری، اعتبار ویژه‌ای به منظور ایجاد اشتغال و توانمندی افراد نیازمند این نهاد تصویب شد.

وی در ادامه از جمله اهداف اختصاص این اعتبارات را ایجاد اشتغال و ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی خانواده‌های مددجو و دیگر اقشار نیازمند سطح استان عنوان کرد.

مرادی با بیان اینکه بحث اشتغال‌زائی محرومان، یکی از سر‌فصل‌های مصوبات مقام معظم رهبری در سفر تاریخی ایشان به استان است، افزود: بر اساس این مصوبه اعتباری به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه، از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در اختیار کمیته‌امداد استان قرار خواهد گرفت.

وی کمیته امداد را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای حمایتی برشمرد و گفت: این نهاد در تلاش است با توانمندسازی و استقلال معیشتی خانواده‌های زیر پوشش اقدامات زیر بنایی را صورت دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: به موجب این مصوبه بانک‌های عامل موظفند طی سال‌های 92 و 93 این تسهیلات را به نیازمندان زیر پوشش و افراد متقاضی اشتغال پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: این نهاد یکی از اولویت‌های وظایف خود را نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زائی از زمان پرداخت اعتبار تا زمان باز پرداخت می‌داند و همین امر سبب شده است تا درصد پایداری طرح‌های اشتغال‌زائی این نهاد نسبت به سایر سازمان‌ها از میزان بالاتری برخوردار باشد.

مرادی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارائه آموزش‌های لازم به افراد زیرپوشش، نه تنها در مسیر خودکفایی آنان دلسوزانه گام برمی‌دارد بلکه تلاش می‌کند با ارائه تسهیلات اشتغال در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، دامپروری، قالی‌بافی، صنایع دستی، کسب و خدمات، از نیازمندان به خصوص روستاییان حمایت کرده و از مهاجرت آنان به شهرها جلوگیری کند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول