اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

اراده قوی ملت ایران سدی بزرگ برابر تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به بی‌اثر بودن برنامه‌های تحریمی غرب و استکبار علیه جمهوری اسلامی گفت: اراده قوی ملت ایران، سدی بزرگ برابر تحریم‌ها است.

اراده قوی ملت ایران سدی بزرگ برابر تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در مراسم تجلیل از فعالان عرصه صادرات استان که در تالار معصومیه استانداری و با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌ها و صاحبان تولید و صادرات برگزار شد، طی سخنانی در تبیین شرایط کنونی اقتصاد کشور، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو شکل‌گیری تاکنون، فشارها و تحریم‌های مختلفی را تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها خللی را در حرکت رو به جلوی نظام ایجاد نکرده است، حمایت و حضور همه‌جانبه مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی را یکی از عوامل موثر بر ناکارآمدی این تحریم‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: عزم و اراده قوی ملت ایران، همچون سدی بزرگ، تحریم‌های دشمن را بی‌اثر خواهد کرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت احصا و بررسی دقیق موانع و مشکلات ملی حوزه تولید و صادرات، گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات گریبانگیر حوزه تولید و صادرات کشور، ریشه استانی دارد.

پیریایی با اشاره به اینکه بر اساس این واقعیت، مشکلات باید در درون استان‌ها به درستی ریشه‌یابی و چاره‌اندیشی شود، افزود: مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان باید با جدیت و روی گشاده، پیگیر رونق تولید و حل مشکلات صادرکنندگان بوده و هیچ مسئله‌ای را بدون پاسخ نگذارند.

وی مصوبه هم‌طراز بودن پست معاونین استاندار با معاونین وزرا را خدمتی ارزنده از دولت دهم در راستای تقویت مدیران منطقه‌ای عنوان و تصریح کرد: معاونین استانداری باید با استفاده از این ظرفیت قانونی و در ردای یک مسئول ملی، به جد پیگیر مسائل و مشکلات فعالان تولید و بخش‌های صادراتی استان باشند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه امکانات و منابع در اختیار دستگاه‌های اجرایی است، از دستگاه‌های استان خواست تا منابع و امکانات قانونی خود را بیشتر از گذشته برای کمک به تسهیل تولید و رونق صادرات به خدمت بگیرند.

استاندار قم همچنین با اشاره به طرح تشکیل شوراها و کمیته‌های کاربردی گفتگو محور در سطح ملی برای بررسی مسائل و مشکلات بخش‌های مختلف تولید و اقتصاد، گفت: نظیر چنین نشست‌های مفیدی نیز باید در سطح استان و با محوریت معاونت برنامه‌ریزی استانداری فعال شود.

در پایان این مراسم از تعدادی از صادرکنندگان و شرکت‌های فعال در امر صادرات استان، با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول