اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان اعلام کرد

ولایتمداری رمز مقابله با هجمه فرهنگی

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: ولایتمداری و حفظ اتحاد ملی رمز مقابله با هجمه‌ فرهنگی دشمنان نظام است.

ولایتمداری رمز مقابله با هجمه فرهنگی

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پیروی از رهنمودهای رهبری و تلاش مسئولان در راستای سازندگی و آبادانی کشور اسلامی زمینه خشم و ناامیدی دشمن را فراهم می‌کند چرا که امروزه ایجاد فتنه و دوگانگی در میان ممالک اسلامی تلاش مستکبران با هدف تفرقه و دشمنی در اداره امور داخلی آن‌ها است.

این مسئول با اشاره به هم‌سویی و اتحاد مردم با مسئولان تصریح کرد: حضور نخبگان و تلاشگران جوان در عرصه‌های مختلف علمی و سیاسی تداوم دهنده راه شهیدان در مسیری موفقیت و اوج‌گیری ایران اسلامی است و این امر از طریق همدلی و اتحاد مردم با مسئولان میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه ولایتمداری و حفظ اتحاد ملی رمز مقابله با هجمه‌ فرهنگی دشمنان نظام است، اضافه کرد: عمل به نصایح و فرامین رهبری سبب تقویت و استحکام وحدت شده و رگه‌های صبر و پایداری در مقابل فشارهای دشمنان در عرصه‌های مختلف را ممکن و عملی می‌سازد.

خلیفه‌زاده اعلام کرد: چنانکه در دنیای امروز نظاره‌گر پیشرفت‌ ایران اسلامی در دستیابی به فناوری‌های نوین و به روز به دست جوانان این مرز و بوم هستیم.

امام جمعه بوکان با بیان اینکه تاکنون حربه‌های دشمن برای ملت ایران ناکارآمد بوده، افزود: فشارهای اقتصادی و تحریم ایران برای قرار دادن در شرایط سخت اقتصادی از جمله راهبردهای ناکارآمد دشمن است در حالی که امروز شاهد خودکفایی ایران در عرصه‌های مختلف تولیدی هستیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: الگوپذیری ملت‌های آزاده از انقلاب اسلامی و انتقال پیام استکبارستیزی می‌تواند در پیروزی حق علیه باطل پویا عمل کرده و با عمل به فرموده‌های رهبری راه سعادت را در شکست استکبار دنبال کنیم.

انتهای پیام/61011/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول