اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان– 62

امام جمعه موقت لالی: استقبال از ضریح عشق نشانه ولایتمداری مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت لالی استقبال پرشور از ضریح عشق را نشان از ولایتمداری مردم ایران دانست و گفت: حضور کاروان سفینةالنجاة در خوزستان تاثیر زیادی در رشد معنوی مردم دارد.

امام جمعه موقت لالی: استقبال از ضریح عشق نشانه ولایتمداری مردم است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد گرمسیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در لالی اظهار داشت: مردم خوزستان با استقبال از کاروان سفینةالنجاة ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ثابت کردند.

وی افزود: حضور مردم در استقبال از ضریح نورانی امام حسین (ع) در واقع یک اعلام آمادگی همگانی بود مبنی بر اینکه خوزستانی‌ها برای دفاع از ولایت همیشه آماده و در صحنه هستند.

امام جمعه موقت لالی با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوان در استقبال از ضریح عشق نشانگر ایمان و اعتقادات قوی آنان است، اضافه کرد: با وجود تلاش دشمنان برای فاصله انداختن بین جوانان نسل سوم و چهارم با آرمان‌های انقلاب اسلامی، آنان با حضور خود در آین آیین‌ها تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

گرمسیری جوانان ایرانی را دارای ایمان و اعتقاداتی قوی دانست و گفت: جوانان ما در استان‌های مختلف در استقبال از ضریح سرور و سالارشهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) بر این نکته تاکید کردند که چون حضرت علی اکبر (ع) پا در رکاب ولایت و در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصمم و استوار هستند.

وی یادآور شد: مردم خوزستان با حضور پرشور در استقبال از ضریح حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به رخ جهانیان کشیدند.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول