اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان:

بسیج باید با تابلوی عاشورا در مسیر ولایت‌مداری حرکت کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: بسیج باید با تابلوی عاشورا در مسیر ولایت‎مداری حرکت کند.

بسیج باید با تابلوی عاشورا در مسیر ولایت‌مداری حرکت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام یدالله غلامی صبح امروز در جمع 5 هزار بسیجی استان گلستان، اظهار داشت: امروز همه مکلف هستیم تا زینبی و حسینی عمل کنیم نه اینکه در برابر ظلم سکوت را ترجیح داده، چراکه هر چه بر سر اسلام آمده است از جبهه بی‎تفاوت‎ها بوده و از چیزی که باید بترسیم همین بی‎تفاوت‎ها در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه کشته شدن امام حسین(ع) مطلوب یزید است تصریح کرد: اباعبدالله الحسین(ع) با برنامه‎اش قیام کرد و با حساب و کتاب و مهندسی شده وارد میدان شد لذا باید این قیام را برای مردم تحلیل و بررسی کرد اینکه تنها گفته شود حسین کشته شد دردی را دوا نمی‎کند امام حسین(ع) در قیامش نیاز داشت به گروهی که کار سخت‎تری را برای پیام‎رسانی انجام دهند.

* نباید پیام‎رسانی عاشورا نادیده گرفته شود/ تاریخ‎نویسان مزدور حادثه کربلا را تحریف می‎کنند

نمایند ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه کربلا دو چهره دارد، ابراز داشت: یک چهره آن خون است که سیدالشهدا آن را انجام داد و کار سختی نبود چراکه شهادت در راه خدا از آرزوهای مومنان است.

غلامی با اشاره به اینکه حادثه بزرگ عاشورا تربیت‎کننده حسینی است خاطرنشان کرد: نباید کار پیام‎رسانی عاشورا را نادیده گرفت و در این میان نقش زنان جامعه اسلامی قابل توجه است که باید در این راستا همچون شیرزن کربلا در شرایط فعلی امروز عمل کنند.

وی پیام‎رسانی قیام اباعبدالله را چهره دوم کربلا یاد کرد و افزود: مگر هر کسی می‎تواند پیام‌رسانی کربلا را به عهده بگیرد، تنها گروهی می‎توانند مروج این پیام باشند که آشنا به قیام سیدالشهدا باشند چراکه تاریخ‎نویسان مزدور در همیشه زمان‌ها حضور دارند و حادثه کربلا را تحریف می‎کنند.

* زنان به عنوان زینبیون عصر حاضر در عاشورای امروز هستند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان از زنان به عنوان زینبیون عصر حاضر در عاشورای امروز یاد کرد و اظهار داشت: کربلا یک سرزمین نبوده که تمام شده باشد و عاشورا نیز یک روز نبوده که به اتمام برسد لذا همه باید هوشیار باشیم و یزید زمان را بشناسیم و در مقابل آنها به هیچ وجه کوتاه نیاییم که این مهم رسالت و پیام عاشوراست.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول