اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ‌‌ارشاد‌ چهارمحال و بختیاری اعلام کرد

فعالیت 312 کانون فرهنگی در مساجد چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت 312 کانون فرهنگی در مساجد این استان خبر داد.

فعالیت 312 کانون فرهنگی در مساجد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی این استان اظهار داشت: مساجد مهم‌ترین پایگاه‎های فرهنگی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در جامعه به شمار می‌روند که  وجود کانون‎های فرهنگی مساجد موجب جذب بیشتر جوانان به این سنگر می‎شود.

وی از فعالیت 312 کانون فرهنگی مساجد در این استان خبر داد و گفت: این تعداد کانون با وجود تجهیزات و امکانات کم در این استان فعالیت‌های خوب و قابل توجه داشته و 22 هزار جوان مشتاقانه در این کانون‎ها فعالیت دارند.

گنجی گفت: در حال حاضر حدود 99 کتابخانه در مساجد این استان وجود دارد که 10 هزار و 395 نفر به عضویت این کتابخانه‌ها درآمده و از مزایای آن بهره‌مند هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه به اجرای طرح ارتقای شاخص‎های فعالیت در کانون‎های فرهنگی مساجد در این استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تعدادی از این کانون‎های فرهنگی مساجد این استان تجهیزات مناسبی ندارند در صددیم تا در این طرح بر روی افزایش تجهیزات، برنامه‎های کیفی و محتوایی تمرکز کرده و فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد.

گنجی از فعالیت 40 کانون تبلیغاتی در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مهم‎ترین خواسته ما در این بخش این است که کارهای تبلیغاتی به متخصصین امر ارجاع شود و کار چاپ نیز توسط هر فردی که مهارت کافی ندارد، انجام نشود چرا که بسیاری از مراکز تبلیغاتی فاقد دانش و مهارت کافی در این زمینه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تجهیز سالن‎های اجتماعات این استان به امکانات پخش فیلم خبر داد و افزود: عمده مجتمع‌ها و فرهنگسراهای این استان قابلیت پخش فیلم را دارند و از طریق سازمان سینمایی تلاش می‎‌کنیم در آینده نزدیک سالن‌های موجود را به این امکان و قابلیت مجهز کنیم.

انتهای پیام/68001/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول