اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی نظرآباد خبر داد

تجهیز کتابخانه‌های مساجد روستایی در نظرآباد

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی ‌نظرآباد از تجهیز کتابخانه‌های مساجد روستایی این شهرستان خبر داد.

تجهیز کتابخانه‌های مساجد روستایی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام مهدی احمدوند بعد از ظهر امروز در آیین اهدای کتاب به مساجد روستایی این شهرستان اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان و متولیان امر فرهنگ انجام شود.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز ‌سرانه مطالعه کتاب در بین نوجوانان و جوانان کاهش پیدا کرده است لذا اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین تأمین کتب مورد نیاز از مهم‌ترین گام‌هایی است که باید در راستای ترویج مطالعه کتاب برداشته شود.

این مسئول با بیان اینکه روستاییان نیز برای ارتقای آگاهی‌های خود نیازمند مطالعه کتاب هستند افزود: نباید امکانات و برنامه‌های فرهنگی را تنها در شهرها نهادینه کنیم بلکه باید برنامه‌های خود را به سمت روستاها نیز سوق داده و نوجوانان و جوانان روستایی را نیز از این گونه امکانات بهره‌مند سازیم.  

*توزیع 5 هزار جلد کتاب در مساجد روستایی نظرآباد

این مسئول در ادامه سخنان خود به توزیع بیش از 5 هزار جلد کتاب در بین مساجد روستایی و دانش‌آموزان روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: توزیع این کتاب‌ها در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی انجام شده است.

احمدوند افزود: کتاب‌های مذکور در زمینه‌های علمی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برای غنی‌سازی کتابخانه‌های روستایی به اداره تبلیغات اسلامی نظر‌آباد تحویل داده شده است.

احمدوند خاطرنشان کرد: انس با کتاب و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه کتاب مهم‌ترین خدمتی است که مسئولان فرهنگی می‌توانند برای جوانان و نو‌جوانان امروز انجام دهند.

انتهای پیام/2302‌/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول