اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنیاد نخبگان هرمزگان برگزار می‌کند

جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی اختراعات خلیج فارس

خبرگزاری فارس: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید ثروت از یافته‌های علمی، بنیاد ملی نخبگان اقدام به برگزاری جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی اختراعات خلیج فارس کرده است.

جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی اختراعات خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون بنیاد نخبگان و دبیر جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی اختراعات خلیج فارس در این رابطه به خبرنگاران گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید ثروت از یافته‌های علمی فناورانه، بنیاد ملی نخبگان اقدام به برگزاری جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی اختراعات خلیج فارس کرده است.

مقصود دهقانی افزود: این جشنواره در سراسر کشور در قالب هشت منطقه اجرا می‌شود.

به گفته وی؛ جشنواره یاد شده با حضور استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی بنیاد نخبگان استان هرمزگان برگزار می‌شود.

معاون بنیاد نخبگان و دبیر جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی اختراعات خلیج فارس تاریخ جشنواره را 28 دی ماه به مدت دو روز اعلام کرد و بیان داشت: زمان ثبت نام نیز تا 25 آذر ماه است و تاکنون 100 نفر از مخترعین نیز ثبت‌نام کرده‌اند.

وی هدف از این جشنواره را تعامل بیشتر مخترعین و نخبگان، ایجاد روحیه خودباوری و بستر سازی برای شکوفایی بیشتر استعدادهای نخبگان عنوان کرد و افزود: مکان جشنواره  محل دائمی نمایشگاههای بندرعباس در سه راه جهانباراست که 200 غرفه نیز برای نمایش اختراعات در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول