اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

برگزاری 40 جلسه طرح «فلاح» برای مددجویان کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه از برگزاری 40 جلسه طرح «فلاح» برای خانواده‌های تحت حمایت این شهرستان خبر داد.

برگزاری 40 جلسه طرح «فلاح» برای مددجویان کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار داشت: 40 جلسه طرح «فلاح» برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه ادامه داد: هدف از اجرای طرح «فلاح» ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها در مورد احکام شرعی و پاسخگویی به شبهات دینی و رعایت شئونات اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی و تقویت بصیرت دینی به‌ویژه در بین نسل جوان است.

رحیمی‌نیا تصریح کرد: در اجرای این طرح ابتدا خانواده‌ها شناسایی و سپس مشاوران دینی و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) مسایل اعتقادی، بهداشتی، تربیتی، دینی را با حضور در منازل مددجویان به‌صورت چهره به چهره طی هشت جلسه به آنها آموزش می‌دهند.

وی گفت: در دو ماهه اخیر 40 جلسه آموزش چهره به چهره برای خانواده‌های تحت حمایت برگزار شده و اجرای آن در مابقی خانواده‌های مددجو در حال اجرا و پیگیری است.

رحیمی‌نیا ابراز امیدواری کرد که اجرای این طرح علاوه بر آگاهی خانواده‌های تحت حمایت در تمامی زمینه‌ها، باعث تقویت بصیرت دینی در بین جوانان مددجو شود.

انتهای‌پیام/2571/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول