اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خبر داد

احداث مجموعه فرهنگی در گاوازنگ / احداث پارکینگ با ظرفیت 2500 خودرو

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: یک مجموعه فرهنگی در منطقه تفریحی گردشگری گاوازنگ زنجان احداث می‌شود.

احداث مجموعه فرهنگی در گاوازنگ / احداث پارکینگ با ظرفیت 2500 خودرو

محمدمهدی احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجتمع تخصصی پزشکی در شهرک باغ ایرانی زنجان احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسیرهای سلامت در منطقه گاوازنگ در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: 10 ایستگاه سلامت در مسیر این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه مسجد گاوازنگ در مکان کنونی روستای گاوازنگ ایجاد می‌شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسجد روستای گاوازنگ زنجان احیا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تردد خودرو در مسیرهای بالا دست سد گاوازنگ منع نمی‌شود، اضافه کرد: خدمات مورد نظر به منظور ارائه به گردشگران منطقه نمونه تفریحی و گردشگری در مسیر بالا دست سد کمتر می‌شود.

احمدیان با تاکید بر اینکه بر اساس طراحی‌های صورت گرفته یک مجموعه فرهنگی در منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ ایجاد می‌شود، ادامه داد: بخشی از این مجموعه مسقف و بخشی نیز غیر مسقف در نظر گرفته شده است.

*احداث پارکینگ با ظرفیت 2500 خودرو در گاوازنگ

وی با بیان اینکه در بخش غربی سد گاوازنگ و زیر ایستگاه تله‌کابین پارکینگی احداث می‌شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پارکینگ‌های مورد نظر به صورت تجمعی در این منطقه تفریحی و گردشگری احداث می‌شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان یادآور شد: در مجموع احداث 2 هزار و 500 پارکینگ در منطقه گاوازنگ زنجان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه محل احداث پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان پشت مجموعه «ائل داغی» واقع شده است، خاطرنشان کرد: زمین مورد نظر برای احداث این موزه ارائه شده است.

احمدیان در زمینه احداث هتل چهار ستاره گلریز در منطقه نمونه گاوازنگ با تاکید بر اینکه باید شاخص‌های هتل چهار ستاره در احداث آن رعایت شود، اضافه کرد: این هتل به صورت شش طبقه احداث می‌شود که 60 اتاق نیز دارد.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول