اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان:

تله‌کابین زنجان با مشکلاتی مواجه است/ احداث ایستگاه سلامت در گاوازنگ

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: اجرای طرح تله‌کابین در منطقه گاوازنگ زنجان با مشکلاتی مواجه است.

تله‌کابین زنجان با مشکلاتی مواجه است/ احداث ایستگاه سلامت در گاوازنگ

محمدمهدی احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اولویت در اجرای طرح‌های گاوازنگ، احداث بلوار اصلی آن است.

وی با اشاره به اینکه عمده طرح‌های اجرایی در منطقه نمونه گردشگری و تفریحی گاوازنگ در حاشیه بلوار اصلی آن اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بلوار در آینده با مشکلات ترافیکی سنگین مواجه می‌شود، مقرر شد مسیرهای دسترسی به گاوازنگ در پایین دست سد به صورت یک طرفه در نظر گرفته شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه مسیر دسترسی به منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ و دو پارک در حال حاضر طراحی شده است، تصریح کرد: طراحی کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هایی در کنار بلوار نیز الزامی بوده و مورد تاکید استان است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاران اجرای تله‌کابین منطقه گردشگری گاوازنگ با مشکلاتی مواجه شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که اقدامات اولیه به منظور اجرای این طرح انجام گرفته است.

احمدیان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار اجرای طرح تله‌کابین منطقه گاوازنگ با مشکل مالی مواجه شده است، یادآور شد: سایر طرح‌های تعریف شده در این منطقه در مرحله اجرا قرار داشته و همزمان با اجرای زیرساخت‌ها آغاز می‌شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان در زمینه زیرساخت‌ها در منطقه گاوازنگ با بیان اینکه در حال حاضر قرارداد احداث شبکه آب خام و شرب این منطقه با شرکت آب و فاضلاب استان زنجان منعقد شده است، ادامه داد: باید به اجرای طرح‌ها در این منطقه از استان سرعت داده شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه اجرای بلوارها در منطقه نمونه گردشگری و تفریحی گاوازنگ نیز از بودجه استانی تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: تمهیداتی نیز در زمینه خدمات عمومی در این منطقه اندیشیده شده است.

*ایجاد مسیرهای سلامت در منطقه گاوازنگ

احمدیان از ایجاد مسیرهای سلامت در منطقه گاوازنگ زنجان خبر داد و افزود: چهار ایستگاه در این زمینه ایجاد شده و شش ایستگاه دیگر احداث می‌شود.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول