اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران:

نتایج آزمون تربیت مدرس حوزه‌های خواهران 5 بهمن اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: آزمون ورودی مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری(س) وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران جمعه 17 آذر برگزار شد و نتیجه نهایی این آزمون پنجم بهمن ماه اعلام می‌شود.

نتایج آزمون تربیت مدرس حوزه‌های خواهران 5 بهمن اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث محل برگزاری آزمون ورودی مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران را شهر قم ذکر کرد و ادامه داد: این آزمون مربوط به پذیرش پنجمین دوره مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری(س) است.

وی این آزمون را مشتمل بر 70 سئوال تستی ذکر کرد و ادامه داد: 182 نفر متقاضی ورود به مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران بوده‌اند که 32 نفر از شرکت در آزمون کتبی معاف شده‌اند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: نتایج آزمون کتبی ورودی این مرکز 25 آذرماه اعلام می‌شود و از این تاریخ تا 24 دی‌ماه قبول‌شدگان در مصاحبه علمی شرکت می‌کنند.

وی زمان اعلام اسامی قبول‌شدگان نهایی را پنجم بهمن ‌ماه و زمان آغاز سال تحصیلی پذیرفته‌شدگان را 15 بهمن‌ماه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محدث با اشاره به رشته‌های ارائه‌ شده به منظور جذب طلاب ادامه داد: طلاب در دوره جاری در رشته‌های فلسفه اسلامی، کلام اسلامی و مطالعات اسلامی زنان پذیرش می‌شوند.

وی با اشاره به فلسفه راه‌اندازی مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران افزود: این مرکز با هدف تربیت اساتید خواهر در استان‌هایی که با کمبود استاد مواجه هستند راه‌اندازی شده است و تاکنون چهار دوره کاری را پشت سر نهاده است.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: طلابی در این مرکز پذیرفته می‌شوند که حداقل دارای مدرک سطح دو باشند. این طلاب در مرکز تربیت مدرس، دروس اصلی و تخصصی مقطع سطح سه را پشت سر می‌گذارند و باقی‌مانده دروس این مقطع را به صورت مجازی یا مکاتبه‌ای در شهر محل سکونت خود می‌گذرانند.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول