اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره مطالعات پلیس استان سمنان:

طراحی الگوی اسلامی راه مقابله با تهدیدات ماهواره‌ا‌ی است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره مطالعات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: طراحی الگوی اسلامی برای جامعه ایرانی از جمله راه‌های مقابله با تهدیدات ماهواره‌ای است.

طراحی الگوی اسلامی راه مقابله با تهدیدات ماهواره‌ا‌ی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمهدی تقوی عصر امروز در نشستی با موضوع «جنگ نرم و فضای مجازی» با حضور کارکنان تیپ 12 قائم(عج) سمنان اظهار داشت: باید فعالیت‌های فرهنگی هدفمند و معنویت تقویت شود و فضای مجازی در همین راستا گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه افراد بسیاری به اشکال گوناگون با فضای مجازی در ارتباط هستند، افزود: با توجه به حجم بالای مراجعه به فضاهای مجازی توسط ایرانیان، برنامه‌ریزی‌ جدی در این امر از ضروریات است.

کارشناس عملیات روانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان به نقش دولت‌های بیگانه در حمایت‌های همه‏جانبه از فتنه 88 به ویژه پوشش رسانه‌ای تمام‏عیار آن اشاره کرد.

تقوی گفت: با هوشیاری رهبری و بصیرت مردمی، تلاش‌های مذبوحانه دشمنان و عناصر داخلی در جهت ضربه زدن به نظام ثمری نخواهد داشت.

وی افزود: برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی در برخورد با جریان فتنه و روشنگری افکار عمومی موجب شد تا جنگ سنگین و هجمه همه‏جانبه دشمن علیه انقلاب اسلامی ناکام بماند.

سرپرست اداره مطالعات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن اشاره به سرمایه‏گذاری دشمن در حوزه رسانه و فضای مجازی گفت: جذب، به‏کارگیری و آموزش استعدادهای جوان و نخبگان کشورها از اهم نیازهای کشور در حوزه رسانه است.

تقوی تأکید کرد: پذیرش جنگ نرم و لزوم مقابله با آن از ضروریات برنامه‏ریزی از سوی مسئولان است.

انتهای پیام/22492/‌ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول