اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اشتغالزایی صورت گرفت

راه‌اندازی 5 استخر پرورش ماهی در ریگان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی ریگان گفت: پنج استخر پرورش ماهی به منظور اشتغالزایی در مناطق محروم کوهستانی شهرستان ریگان احداث شده است.

راه‌اندازی 5 استخر پرورش ماهی در ریگان

موسی جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: بعد از بازسازی قنوات و چشمه‌سارها که در اثر خشکسالی خشکیده بودند اولویت اول ما راه‌اندازی استخر در مناطق کوهستانی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی پنج استخر پرورش ماهی به منظور اشتغالزایی در مناطق محروم کوهستانی ریگان از جمله سرزه، ‌دهمراد و گریچ افزود: این استخرها دو منظوره هستند و برای ذخیره آب و همچنین پرورش ماهی مورد استفاده قرار می‌گیرند و اعتباری برابر با 100 میلیون ریال برای این استخرها هزینه شده است.

جلالی عنوان کرد: استخر حد واسط پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان ریگان طی سال گذشته راه‌اندازی شد و تاکنون بچه ماهی‌های بسیاری از این استخر به نقاط مختلف استان کرمان ارسال شده است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت بچه ماهی به این استخر مراجعه کنند.

وی بیان کرد: این استخرهای ایجاد شده در مناطق مختلف با همکاری جهاد سازندگی و دهیاری و امور عشایری انجام شده و سیاست کلی ما در جهاد کشاورزی راه‌اندازی استخرهای دو منظوره در این مناطق است.

این مسئول تصریح کرد: با احداث و راه‌اندازی این استخرهای پرورش ماهی در مناطق محروم به طور مستقیم برای 25 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

جلالی گفت: امیدواریم بتوانیم با احیای چشمه‌سارها و قنوات در مناطق عشایری استخرهای دیگری احداث و شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این مناطق تحقق یابد.

انتهای پیام/80014/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول