اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل و پایانه‌های گیلان:

زیرساخت‌های گیلان با خسارت ناشی ‌از تصادفات تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: برآورد ریالی خسارت ناشی از فوت افراد در تصادفات بالغ بر 432 میلیارد تومان است که با این رقم می‌توان اقدام‌های موثری در زمینه اشتغال، بهبود زیرساخت‌های استان و افزایش تولید در منطقه انجام داد.

زیرساخت‌های گیلان با خسارت ناشی ‌از تصادفات تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سعید حسین‌رضایی ‌در نشست کارگروه ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به آمار منتشر شده توسط سازمان پزشکی قانونی کشور درباره تعداد متوفیان تصادفات در جاده‌های گیلان در سال گذشته اظهار کرد: تعداد 793 نفر به دلیل تصادف در راه‌های درون‌شهری و برون‌شهری گیلان کشته شدند.

وی برآورد ریالی خسارت ناشی از فوت افراد ناشی از تصادفات را بیش از 432 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با رقم مذکور می‌توان اقدام‌های موثری در زمینه اشتغال، بهبود زیرساخت‌های استان و افزایش تولید در منطقه انجام داد.

حسین‌رضایی حوادث رانندگی را در تمام عرصه‌های زندگی شهروندان به صورت مستقیم و غیر مستقیم اثرگذار خواند و تصریح کرد: کشته‌شدگان ناشی از حوادث رانندگی مردان و زنان موفقی بودند و از سرمایه‌های گرانبهای استان تلقی می‌شدند.

وی ادامه داد: جذب سرمایه‌گذران به منظور گردآوری نقدینگی و به‌کارگیری آن در بخش‌های تولید، گردشگری و اقتصاد دارای پیش‌نیازهای دسترسی به بازارهای منطقه و مواد اولیه است.

این مسئول با بیان اینکه بیشتر فعالیت‌های حمل و نقل استان به صورت جاده‌ای صورت می‌گیرد، ابراز کرد: حضور فعالان اقتصادی نیازمند داشتن جاده است.

حسین‌رضایی موفقیت صنعت حمل و نقل را در گرو ایجاد زیرساخت‌های مناسب در بخش راه دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزان تلاش می‌کنند همگام با توسعه فعالیت‌های گردشگری و اقتصادی،درجه و نوع جاده را همراه با ترافیک عبوری ارتقا دهند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان تصادف را معضل شخصی و اجتماعی در زندگی افراد نامید و اذعان کرد: اگر حوادث رانندگی در معابر افزایش یابد اطمینان افراد برای حضور در استان و انجام سرمایه‌گذاری کاهش می‌یابد.

این مسئول شناسایی علت وقوع تصادف و آسیب‌شناسی حوادث رانندگی را راهکار اساسی برای جلوگیری از این معضل عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول