اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان خبر داد

افزایش 4.82 درصدی نوزادان متولد شده در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان از افزایش 4.82 درصدی نوزادان متولد شده در استان زنجان خبر داد.

افزایش 4.82 درصدی نوزادان متولد شده در زنجان

سید موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اموری که توسط ثبت‌احوال به انجام می‌رسد، ثبت وقایع ولادت و فوت است.

وی خاطرنشان کرد: در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری 13 هزار و 168 نوزاد در استان زنجان متولد شده‌‌اند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان با اشاره به افزایش 4.82 درصدی ثبت واقعه تولد در استان زنجان یادآور شد: در مدت مشابه سال گذشته 12 هزار و 562 نوزاد متولد شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع نوزادان متولد شده در هشت ماهه گذشته در استان زنجان تعداد 6 هزار و 715 نفر نوزاد پسر بودند، اضافه کرد: همچنین در هشت ماهه سال‌جاری 6 هزار و 453 نوزاد دختر در استان زنجان متولد شده است.

متوسلین در ادامه نسبت جنسی وقایع تولد ثبت شده در استان را در هشت ماهه گذشته از سال، 104 درصد اعلام کرد و افزود: این یعنی اینکه به ازای تولد 100 نوزاد دختر، 104 نوزاد پسر در استان متولد شده است.

وی افزود: تعداد ولادت‌های ثبت شده در مهلت قانونی هشت ماهه امسال برابر با 12 هزار و 702 واقعه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.98 درصد افزایش داشته است.

*کاهش 72 دهم درصدی تعداد وقایع فوت در استان زنجان

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از تعداد وقایع فوت ثبت شده در استان نیز پرداخت و گفت: در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری تعداد وقایع فوت ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 72 دهم درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه‌ در هشت ماهه امسال 3 هزار و 573 واقعه فوت در استان به ثبت رسیده است، افزود: در هشت ماهه سال گذشته تعداد 3 هزار و 599 واقعه فوت در استان زنجان به ثبت رسیده بود.

انتهای پیام/73005/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول