اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال

3 هزار بازرسی صنفی در البرز به ثبت رسید

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان البرز از انجام بیش از 3 هزار و 930 مورد بازرسی‌های صنفی در طول هشت ماه اخیر در این شهرستان خبر داد.

3 هزار بازرسی صنفی در البرز به ثبت رسید

علیرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه جاری تا پایان آبان‌ماه بیش از 3 هزار و 930 عنوان بازرسی از واحدهای صنفی در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان توسط اکیپ‌های نظارت مجمع امور صنفی شهرستان البرز به ثبت رسیده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان البرز افزود: تعداد 344 مورد از این تعداد بازرسی که معادل 10 درصد کل مجموع بازرسی‌ها است توسط بازرسان مجمع امور صنفی این شهرستان به تشکیل پرونده ویژه قانونی منجر شده است.

وی با تشریح آمار‌ پرونده‌های تشکیل شده از واحد‌ها و صنوف متخلف البرزی عنوان کرد: تخلفات مربوط به عدم درج قیمت بر روی کالا‌ها و اجناس مغازه‌ها و فروشگاه‌ها با 210 مورد پر تخلف‌ترین مورد نظارتی هستند که در طول هشت ماه اخیر برای آنها از سوی این مجمع پرونده تشکیل شده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان البرز ادامه داد: گران‌فروشی محصولات و اجناس با 79 مورد تشکیل پرونده پس از عدم درج قیمت بالاترین میزان وقوع تخلف در این شهرستان در شش ماه گذشته است.

رضایی تصریح کرد: کم‌فروشی با 30 مورد تخلف گزارش شده منجر به تشکیل پرونده، عدم صدور فاکتور با 19 مورد گزارش، برپایی ایستگاه‌های غیر قانونی حراج در سطح شهر با چهار مورد تخلف، تقلب صنفی با یک مورد تخلف منجر به تشکیل پرونده و فروش کالای قاچاق با یک مورد انواع تخلفات گزارش شده منجر به تشکیل پرونده قانونی هستند.

این مسئول ادامه داد: ارزش ریالی کل 344 پرونده تشکیل شده توسط مجمع امور صنفی شهرستان البرز بیش از 158 میلیون و 790 هزار و 490 ریال است.

وی با بیان اینکه طرح تشدید بازرسی‌های صنفی هر سال به طور مستمر از اوایل شهریورماه در این شهرستان صورت می‌گیرد، اذعان داشت: امسال با توجه به لزوم افزایش قیمت‌ها لزوم کنترل قیمت‌ها با نظارت بیشتر در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول