اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی

تارنمای پایگاه ثبت جهانی بازار تاریخی تبریز رونمایی شد

خبرگزاری فارس: تارنمای پایگاه ثبت جهانی بازار تاریخی تبریز با حضور معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی رونمایی شد.

تارنمای پایگاه ثبت جهانی بازار تاریخی  تبریز رونمایی شد

  به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی در آیین رونمایی از این تارنما، اظهارکرد:با استفاده از این پایگاه اینترنتی باید ابعاد مختلف بازار جهانی تبریز بیش از پیش شناسانده شود.

وی بازار تاریخی تبریز را اثری منحصر بفرد و ویژه خواند و گفت: بازار تبریز در تمام جهات همچون معماری سنتی، گستردگی و وسعت، قدمت، تنوع کاری و عناصر داخلی آن مجموعه‌ای بی‌نظیر است.

حجت الاسلام میر تاج الدینی بازار تاریخی تبریز را یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشورمان خواند و یادآور شد: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها همچون این پایگاه اینترنتی برای معرفی جاذبه‌ها و بخش‌های مختلف این اثر بی‌نظیر استفاده کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در این بازدید اظهار کرد: این تارنما علاوه بر معرفی بخش‌های مختلف بازار مانند سراها، دالان ها، کاروانسراها، مساجد و مدرسه‌ها، صنوف فعال آن را نیز معرفی می‌کند.

تراب محمدی افزود: این پایگاه مقالات تخصصی مربوط به بازار، ارزش جهانی این بازار، اخبار و اطلاعات مربوط و عکس‌هایی با نمای 360 درجه را نیز شامل می‌شود.

وی با اظهار امیدواری بر اینکه این پایگاه اینترنتی بتواند نقش مهمی در معرفی بازار جهانی و تاریخی تبریز داشته باشد، اظهار کرد: تارنمای بازار تبریز به نشانی  www.bazaretabriz.irدر معرض بازدید و استفاده عموم قرار دارد.

انتهای پیام/ 60002/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول