اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز طرح زمستانی پلیس راه خراسان‌رضوی

استفاده از زنجیر چرخ در جاده‌های خراسان‌رضوی الزامی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان خراسان‌رضوی گفت: با آغاز طرح زمستانی پلیس راه خراسان‌رضوی، استفاده از زنجیر چرخ در جاده‌های خراسان‌رضوی الزامی شد.

استفاده از زنجیر چرخ در جاده‌های خراسان‌رضوی الزامی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد صفایی ظهر امروز و در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه اظهار کرد: یکی از مواردی که در اجرای طرح زمستانی پلیس راه استان خراسان‌رضوی در دستور کار قرار گرفته است استفاده از زنجیر چرخ است.

فرمانده پلیس راه استان خراسان‌رضوی در ادامه افزود: بر این اساس و از امروز تردد خودروها در جاده‌ها با زنجیر چرخ الزامی است.

وی در ادامه به طرح زمستانی پلیس راه در استان خراسان‌رضوی اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح سه گردنه محور نیشابور ـ مشهد و در محدوده ابرش، گردنه خماری محور تربت حیدریه به مشهد و گردنه قوچان ـ درگز به عنوان اولویت‌های استان و محورهای برف‌گیر در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده پلیس راه استان خراسان‌رضوی ادامه داد: طرح زمستانی پلیس راه خراسان‌رضوی از امروز تا 25 اسفند ماه اجرا می‌شود و بعد از این تاریخ طرح نوروزی در دستور کار قرار می‌گیرد.

صفایی در ادامه گفت: برای اجرای طرح زمستانی پلیس راه استان خراسان‌رضوی امسال 5 سرپرستی در استان و در محورهای اصلی مشهد ـ سبزوار، مشهد - تایباد، از چناران تا سرولایت، بجستان ـ بردسکن منظور شده است تا خدمات به شکل هماهنگ ارائه شود.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول