اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای کنگان تقویت شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: تقویت پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای کنگان ضروری است و همه باید در این راستا کمک کنند.

پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای کنگان تقویت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان اورژانس استان بوشهر اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای موقعیت استراتژیک و حساسی است و توجه به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان نسبت به قبل رشد محسوسی داشته که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

فرماندار شهرستان کنگان با تقدیر از حضور مدیر کل حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در شهرستان استراتژیک کنگان خاطرنشان کرد: تقویت پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای کنگان ضروری است و همه باید کمک کنند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: ما جامعه‌ای می‌خواهیم با نشاط و سالم و برای دستیابی به این هدف در جامعه باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

وی اضافه کرد: با وجود مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در شهرستان در این حوزه اتفاقات خوبی صورت گرفته و ما انتظار داریم که با اجرایی کردن این مصوبات و انجام تعهدهای لازم توسط دستگاه‌های اجرایی زمینه برای رفع محرومیت‌های شهرستان فراهم شود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان نیز در این دیدار ضمن تشکر از تلاش مستمر و پیگیر همکاران اورژانس در مدیریت برنامه‌ها و انجام مأموریت‌های به موقع و حساسیت موضوع خدمت‌رسانی در حداقل زمان بر توجه بیشتر نهادهای مسئول در این شهرستان تأکید کرد.

محمد دادجو گفت: به ‌دلیل موقعیت ویژه منطقه پارس جنوبی و افزایش روبه رشد جمعیت شهرستان و لزوم گسترش امدادرسانی و ایجاد پایگاه اورژانس 115 در مناطق مورد نیاز، از فرمانداری انتظار داریم همکاری لازم را داشته باشد.

زینب حسینی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز ضمن تشکر از حمایت‌های فرماندار در حوزه سلامت، اطلاعات لازم را در ارتباط با تعداد پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای، نیروی انسانی، امکانات و عملکرد پایگاه‌ها ارائه داد و مشکلات و کمبودهای این حوزه را بیان کرد.

در این نشست مقرر شد احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای بیدخون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در شهرستان تسریع شود و مکان‌یابی توسط شبکه بهداشت صورت گیرد.

همچنین مقرر شد تأمین اعتبار لازم برای تجهیز، تجهیزات فنی، زیستی رفاهی و اداری پایگاه‌های اورژانس 115 شهرستان از محل اعتبارات مدیریت بحران و حوادث در حوزه شهرستان توسط فرماندار شهرستان کنگان انجام شود.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول