اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال بارش شب گذشته عنوان شد

همه جاده‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد باز است

خبرگزاری فارس: سخنگوی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال بارش‌های گسترده و نزول رحمت الهی خوشبختانه همه راه‌های مواصلاتی این استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

همه جاده‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد باز است

 مهران مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به بارش‌های گسترده و نزول رحمت الهی که از شب گذشته در این استان آغاز شده مجموعه عوامل راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با استقرار 300 نفر از همکاران راهداری و استفاده از ده‌ها دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین در 20 راهدارخانه ثابت و 15 راهدارخانه سیار همراه با اکیپ‌های تعمیراتی به صورت عملیاتی در حال سرویس‌دهی به مسافران و رانندگان هستند.

این مسئول در اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه انبارهای محل ذخیره نمک همراه با ماسه برای استفاده در جاده‌های اصلی در فصل یخبندان آماده بوده که امید است در سال پر بارش کنونی شاهد هیچ‌گونه انسداد جاده‌ای در استان نباشیم.

مسعودی عنوان کرد: تلفن گویای 114 مرکز مدیریت راه‌ها به صورت آنلاین آماده راهنمایی و هدایت مسافران در خصوص باز بودن و یا انسداد احتمالی جاده‌ها خواهد بود.

رئیس روابط عمومی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بارش‌های شب گذشته این استان و مشکلات احتمالی گفت: خوشبختانه گزارشی مبنی بر خسارات به سطح و رویه جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گزارش نشده و هم‌اکنون همه محورهای ما برای تردد و آمد و رفت مسافران و هم استانی‌ها باز است.

انتهای پیام/2571/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول