اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

ساخت 11 مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از ساخت 11 مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های استان خبر داد.

ساخت 11 مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های گیلان

کامران احمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت حمل و نقل را یکی از شاخص‌های مهم در رشد و توسعه اقتصادی دانست و اظهار کرد: گیلان به دلیل قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال – جنوب، موقعیت گردشگری و تراکم نسبی جمعیت دارای شرایط منحصر به‌ فرد است.

وی بر ضرورت احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حاشیه جاده‌های گیلان تاکید کرد و افزود: 11 مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال احداث است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه امسال یک مجتمع خدماتی رفاهی در گیلان افتتاح شده است، تصریح کرد: مجتمع خدماتی و پایانه بار رشت در کیلومتر 12 جاده رشت – لوشان قرار دارد.

مسئول بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان به مجتمع‌های در حال بهره‌برداری دولتی و خصوصی در استان اشاره کرد و گفت: مجتمع خدماتی و پایانه بار آستارا در کیلومتر 5 جاده آستارا – تالش قرار دارد ضمن اینکه یک مجتمع خدماتی در جاده رشت – لاهیجان است.

وی جاده املش – رحیم‌آباد را دارای مجتمع خدماتی خواند و اظهار کرد: آزادراه امامزاده هاشم – لوشان و جاده‌های آستارا – اردبیل و رشت – فومن دارای مجتمع‌های خدماتی هستند.

احمدی‌نژاد تمرکز تاسیسات جانبی در جاده‌ها به منظور ایجاد رفاه و آسایش مسافران را مهم‌ترین هدف احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی عنوان کرد و یادآور شد: توسعه مراکز خدماتی رفاهی در ایجاد اشتغال و ارائه خدمات و رفاه به مسافران موثر است.

به گفته مسئول بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان، احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی با هدف جلوگیری از تصادفات جاده‌ای، افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، ارائه امکانات و خدمات متمرکز به مسافران و رانندگان انجام می‌شود.

وی کاهش آلودگی زیست‌محیطی، استفاده از جاده با امکانات مسجد، جایگاه عرضه سوخت، تعمیرگاه، رستوران، فروشگاه، بخش امداد، فروشگاه و ... را از دیگر اهداف احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در جاده‌ها برشمرد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران در تهیه زمین و دریافت مجوز به منظور احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی حمایت می‌شود، تصریح کرد: توسعه مجتمع‌های خدماتی رفاهی با مشارکت بخش خصوصی از اولویت‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان در سال جاری است.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول