اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی تاکید کرد

جذب سرمایه‌گذار در راستای رونق اقتصادی منطقه خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: جذب سرمایه‌گذار نه تنها سبب رونق اقتصادی منطقه خوی می‌شود بلکه سبب ایجاد فرصت‌های شغلی جدید نیز می‌شود.

جذب سرمایه‌گذار در راستای رونق اقتصادی منطقه خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، غلامحسین عماری در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری خوی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی لازم است تمام تلاش خود را در راستای تحقق این امر به کار ببریم.

این مسئول با تاکید بر جذب سرمایه‌گذار در طرح‌ها، تصریح کرد: در سال جاری باید بتوانیم تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به کار ببریم.

عماری با بیان اینکه امروزه تمام دغدغه مسئولان کشور ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان است، افزود: جذب سرمایه‌گذار می‌تواند فرصت‌های شغلی متعددی را نیز ایجاد کند.

وی با اشاره به هزینه‌کرد اعتبارات در زمینه توسعه همه جانبه، گفت: در صورتی که بتوانیم هزینه‌های خود را در راستای ایجاد اشتغال به کار ببریم بدون شک علاوه بر درآمدزایی شاهد کاهش نرخ بیکاری نیز می‌شویم.

فرماندار خوی بر شناسایی افراد بیکار و متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی تاکید کرد و افزود: این اقدامات توسط دستگاه‌های اجرایی و با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده ضروری است.

این مسئول خواستار اهتمام جدی دستگاه‌ها در معرفی طرح‌هایی اشتغال‌زا شد و اذعان داشت: این طرح‌ها هر چه سریع‌تر مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید به بانک‌های عامل معرفی شوند.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول