اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران:

سرمایه‌گذار مقیم آلمان ساخت کارخانه کمپوست قائمشهر را انجام می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران گفت: یک سرمایه‌گذار ایرانی مقیم آلمان ساخت کارخانه کمپوست قائمشهر را بر عهده گرفت.

سرمایه‌گذار مقیم آلمان ساخت کارخانه کمپوست قائمشهر را انجام می‌دهد

محمدجواد عیسی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر با اشاره به مزیت‌های استقرار صندوق ضمانت صادرکنندگان در اتاق بازرگانی و افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران اظهار داشت: به این ترتیب بسیاری از مشکلات صادرکنندگان استان و بخش قابل توجهی از رفت‌و‌آمدهای شهروندان مازندران و گلستان برای دریافت خدمات از کنسولگری تهران کاهش خواهد یافت.

وی با تاکید بر دعوت از سفرای کشورهای هدف به مازندران و بررسی مشکلات صادرکنندگان تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه جلب توجه صادرکنندگان و مدیران استان از رویکرد داخلی به خارجی است.

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران افزود: بنا داریم از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران خارج از کشور استفاده کنیم، بر این ‌اساس یکی از سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم آلمان در مورد ساخت کارخانه کمپوست زباله در قائمشهر وارد مذاکره شدیم که با توافق شهردار و فرماندار قائمشهر و همکاری همه جانبه آنها، این سرمایه‌گذار که از طریق کنسولگری ایران در مونیخ معرفی شد ساخت کارخانه کمپوست را در قائمشهر به عنوان شهر پایلوت پذیرفت و همچنین قبول کرد تا از صفر تا 100 هزینه‌ها را خود بپردازد.

عیسی‌نیا ادامه داد: مقرر شد این اتفاق تا پایان اردیبهشت سال 92 به پایان فاز اول عملیاتی برسد که در صورت اجرای اهداف مورد نظر در قائمشهر، شاهد مرحله بعدی گسترش فعالیت این شرکت در دیگر شهرهای استان باشیم.

انتهای پیام/86008/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول