اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

فعالیت 121 شرکت حمل مسافر در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از فعالیت 121 شرکت مسافری در این استان خبر داد.

فعالیت 121 شرکت حمل مسافر در گیلان

محمدحسن علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، گیلان را از استان‌های پیشرو در حوزه حمل و نقل عمومی برون‌شهری دانست و اظهار کرد: جابه‌جایی میلیون‌ها مسافر در استان از افتخارهای صنعت حمل و نقل است.

وی به فعالیت 121 شرکت مسافری در گیلان اشاره کرد و افزود: 81 شرکت مربوط به اتوبوس است.

علیزاده با بیان اینکه گیلان 14 شرکت مسافری مینی‌بوس دارد، تصریح کرد: 26 شرکت مسافری مسافران را با خودروهای سواری جابه‌جا می‌کنند.

این مسئول حمل و نقل را بخشی از ساختار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه نامید و خاطرنشان کرد: صنعت حمل و نقل در توسعه پایدار کشور نقش محوری دارد.

رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه‌های گیلان سفر ایمن، ارزان و راحت را از ویژگی‌های حمل و نقل عمومی خواند و اضافه کرد: داشتن آگاهی کافی نسبت به حقوق مسافر در سفرهای بین شهری لازمه انجام سفر روان و راحت است.

وی خواستار اطلاع مسافران از شرایط حمل و نقل رانندگان و مسافر شد و اضافه کرد: اقدام‌های زیرساختی برای رسیدن به حمل و نقل مطلوب در استان انجام شده است.

علیزاده با تاکید بر افزایش سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش حمل و نقل مسافر و ارتقای سطح خدمات‌رسانی از اولویت‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان است.

رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از رتبه‌بندی شرکت‌های حمل مسافر در استان خبر داد و اظهار کرد: ارتقای کیفیت و ایمنی حمل و نقل در بخش مسافر ضروری است و رتبه‌بندی موجب رقابت بین شرکت‌های مسافری می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های مسافری باید با جدیت بحث رتبه‌بندی را دنبال کنند، تصریح کرد: مردم با رتبه‌بندی شرکت‌های مسافری از خدمات متنوع آنها می‌توانند استفاده کنند.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول