اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

نصب دوربین‌های نظارت تصویری در جاده‌های گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از نصب دوربین‌های نظارت تصویری در جاده‌های این استان خبر داد.

نصب دوربین‌های نظارت تصویری در جاده‌های گیلان

سبحان‌الله علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به توسعه حمل و نقل با استفاده از دانش فنی، تکنولوژی و فناوری‌های جدید اظهار کرد: رشد حمل و نقل زیربنای توسعه در جامعه محسوب می‌شود.

وی تغییرات سریع و فزآینده فناوری صنعت حمل و نقل را دارای فایده‌های مطلوب و همچنین تهدیدهای جدی عنوان کرد و افزود: انتخاب صحیح و اصولی سیستم حمل و نقل یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در کاهش سوانح و تصادفات است.

علیپور به نصب دوربین‌های نظارت تصویری در جاده‌های گیلان اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته تعداد 6 دوربین نظارت تصویری در جاده‌های گیلان نصب شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با بیان اینکه امسال تعداد دو دوربین نظارت تصویری در جاده‌های استان نصب شده است، تصریح کرد: تعداد 20 دستگاه سیستم‌های ترددشمار در جاده‌های گیلان برخط‌سازی شده است.

وی در ادامه به تهیه و نصب 9 بیلبوردها و سامانه‌های اطلاع‌رسانی ملکی در جاده‌ها و مراکز پر مخاطب گیلان اشاره کرد و گفت: تعداد 15 تابلو تبلیغاتی و اختصاصی حاشیه راه‌ها در استان نصب شده است.

علیپور ساماندهی و جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز را از جمله تکالیف حمل و نقل و پایانه‌های گیلان عنوان کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان همچنین به صدور یک فقره موافقت اصولی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان اشاره کرد و افزود: احداث مجتمع مذکور آغاز شده است.

وی همچنین آموزش حین خدمت رانندگان باری و مسافری و مهمانداران را از برنامه‌های اداره کل و حمل و نقل و پایانه‌های گیلان برشمرد و اذعان کرد: تعداد 2 هزار و 27 نفر از رانندگان باری و مسافری از ابتدای سال جاری تاکنون آموزش حین خدمت را گذراندند.

علیپور با اشاره به آموزش تعداد یک‌هزار و 278 نفر از رانندگان بدو خدمت باری و مسافری، تصریح کرد: تعداد 26 نفر از مهمانداران ناوگان حمل و نقل گیلان آموزش‌های لازم را گذراندند.

انتهای پیام/84001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول