اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

جذب گردشگر سلامت نقش مهمی در توسعه مراکز درمانی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: جذب گردشگر سلامت نقش مهمی در توسعه مراکز درمانی دارد.

جذب گردشگر سلامت نقش مهمی در توسعه مراکز درمانی دارد

سیدهاشم بنی‌هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در آستانه برگزاری سومین کنفراس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در بیمارستان رضوی مشهد، اظهار کرد: از مهم‌ترین نقش‌های دولت و مجلس شورای اسلامی و همچنین قوه قضاییه ایجاد بسترهای مناسب در راستای پیشرفت‌های علمی و پژوهشی و برخورداری مردم از بهترین خدمات و امکانات در کشور است.

وی ادامه داد: بحث سلامت و خدمات پزشکی از مهم‌ترین موضوعات جامعه است که مسئولان به آن توجه خاص و ویژه‌ای دارند و قوانین و مقرراتی برای پیشبرد این امر در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح و پیگیری می‌شود.

نماینده مشهد و کلات در مجلس گفت: افزایش تقاضا در راستای خدمات بهداشتی درمانی پیچیده و نبود امکانات و نظام‌های ملی سلامت برای تأمین همه مخارج درمانی و سهولت دستیابی به اطلاعات لازم جهت سفر درمانی و توسعه امکانات سفر از جمله دلایل متعدد این روند در کشورهای اسلامی است.

بنی‌هاشمی در ارتباط با اهداف کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت در کشور خاطر نشان کرد: از اهداف کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، معرفی توانمندی‌های گردشگری سلامت در کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی به جهان است و همچنین ایجاد بسترهای مناسب در راستای تعامل شرکت‌ها و مؤسسات و سازمان‌های مرتبط با این امر باید در تمامی کشورهای اسلامی دنبال شود.

وی اظهار کرد: ساخت و توسعه مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در مشهد نیازمند جذب گردشگر سلامت است که در این میان بیمارستان فوق تخصصی رضوی نقش بسیار مهمی در پیشبرد این اهداف دارد و می‌توان با گسترش آن بیشترین تعداد گردشگر سلامت را به مشهد تعلق داد.

انتهای پیام/70001/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول