اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاونت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فرهنگ حسینی ایران را به سلامت از گردنه‌های اقتصادی عبور می‌دهد

خبرگزاری فارس: جانشین معاونت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تکیه بر فرهنگ حسینی ملت ایران را به راحتی از عقبه‌ها و گردنه‌های سخت و صعب‌العبور اقتصادی و مشکلات پیش رو در این زمینه به سلامت عبور می‌دهد.

فرهنگ حسینی ایران را به سلامت از گردنه‌های اقتصادی عبور می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سنایی‌فرد در همایش روحانیان که در آستانه ماه محرم در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان این ملت بدون اینکه از فرهنگ عاشورا، غدیر و انتظار آگاهی داشته باشند این ملت را بیش از سه دهه است که مورد امتحان و آزمون قرار می‌دهند در حالی که مردم عاشورایی، ولایی و مهدوی ایران در گذر از این مشکلات جایگاهی بس عظیم و رفیع دارند.

وی تصریح کرد: ما بر این باوریم که دشمنان ما نباید بیشتر از این خود را در مضیقه و تنگنا برای فشار به ایران قرار دهند چرا که تحریم‌ها و تحرک‌های نابه‌جای آنها همیشه با نتایج معکوس و بی‌ثمری رو‌به‌رو بوده است.

سنایی‌فرد تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی فعلی را تکیه بر فرهنگ اقتصاد مقاومتی و دوری از هرگونه مصرف‌زدگی توصیف کرد و ادامه داد: ما اگر بتوانیم جبهه تولید داخلی را تقویت کنیم به راحتی و با کمترین مشکل قادر می‌باشیم به وظایف خطیر خود عمل کنیم و دشمنان را در اقدامات نابه‌جا مأیوس و ناتوان بگذاریم.

این مسئول با یادآوری اینکه ملت ایران درس‌آموخته مکتب عاشورا و بهترین و ارزشمندترین مفاهیم متعالی اسلام را در دستور کار و زندگی خود قرار دادند، خاطر نشان کرد: مردمی که آقا و سروری همچون امام حسین (ع) دارد که حاضر نیست کوچک‌ترین ذلتی را از دشمنان بپذیرد قطعاً این ملت راه مذلت و خواری و ذلت را برای خود انتخاب نمی‌کند و به شایستگی کامل از گردنه‌های پرپیچ و خم اقتصادی عبور می‌کند.

وی اضافه کرد: علما و روحانیان باید در ماه محرم منابر خود را فرصتی برای بیان حقیقت و واقعیت نظام اسلامی بدانند و در سخنرانی‌های خود دستاوردهای نظام را در کنار بیان مسائل و مشکلات متعدد و همچنین مصائب عاشورا و گذشت و ایثار یار و انصار امام حسین (ع) مطرح کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین معاونت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود بیان کرد: مردم ما باید از پیشرفت‌های علمی، هسته‌ای و حوزه‌های مختلف کشورمان آگاهی کسب کنند و سعی کنند پاسدار این دستاوردها بوده و حرکت دشمن را نیز در نطفه خفه کنند.

انتهای پیام/62006/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول