اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

تلاش‌های صنعت سلامت رسیدن به خودکفایی است

خبرگزاری فارس: مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام تلاش‌هایی که در حال حاضر در زمینه صنعت سلامت انجام می‌شود در راستای رسیدن به خودکفایی تجهیزات پزشکی اشت.

تلاش‌های صنعت سلامت رسیدن به خودکفایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید سعیدی ظهر امروز در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی که در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه با شعار سال که همان حمایت از تولید ملی است تناسب دارد.

وی با بیان اینکه در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی پیشرفت‌های صنعت سلامت به نمایش گذاشته می‌شود تصریح کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند در این نمایشگاه کالاهای ساخت جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار بدهند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اهداف گردشگری سلامت خاطرنشان کرد: در این حوزه هدف این است که ظرفیت‌های مختلف به نمایش گذاشته شود تا پزشکان کشورهای مجاور از آنها اطلاع پیدا کنند و از خدمات و ابزارهای ساخته شده در ایران استفاده کرده و از این طریق صنعت رونق بیشتری پیدا کند.

سعیدی با اشاره به برگزاری دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی که همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی درمشهد برگزار می‌شود تاکید کرد: در این کنگره بحث‌های کلیدی در ارتباط با توسعه اقتصادی و صنعتی مطرح می‌شود.

وی افزود: این بحث‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد و مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین با توجه به پیام‌هایی که از کشورهای همسایه دریافت کرده‌ایم امید می‌رود پزشکان کشورهای همسایه نیز در این کنگره شرکت کرده و نقش پررنگ‌تری را ایفا کنند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش کیفیت کمی و کیفی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی بیان کرد: با بالا رفتن میزان شرکت کننده‌ها در این همایش امید می‌رود که این همایش دستاوردهای خوبی به ویژه با بازدید مدعوین داشته باشد.

انتهای پیام/70002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول