اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فرهنگسرای کوثر

کارگاه طراحی پوستر عاشورایی در کرمان دایر شد

خبرگزاری فارس: سومین کارگاه طراحی پوستر عاشورایی در فرهنگسرای کوثر شهر کرمان دایر شد.

کارگاه طراحی پوستر عاشورایی در کرمان دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سومین کارگاه طراحی پوستر عاشورایی صبح امروز با حضور هنرمندان گرافیست و دانشجویان رشته گرافیک در فرهنگسرای کوثر شهر کرمان دایر شد. 

‌محمد علیزاده دبیر سومین کارگاه طراحی پوستر عاشورایی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این کارگاه به مدت دو روز با هدف ترویج فرهنگ‌ عاشورایی و تقویت نیروی حماسی در گرافیک ‌دایر است.

وی افزود: ‌کارگاه طراحی پوستر عاشورایی در راستای شناسایی استعدادهای جوان و جدید گرافیک استان کرمان و با حضور اساتید برجسته‌ ‌شامل مجتبی یزدان‌پناه، محمدرضا هاشمی‌نژاد، محمد خضری‌مقدم و امید مصدقی‌ برگزار شده است.

علیزاده تصریح کرد: طی دو روز برپایی این کارگاه هنرمندان به خلق آثاری با موضوع محرم و عاشورا می‌پردازند و در پایان 40 اثر در نمایشگاهی برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

این استاد گرافیک خاطرنشان کرد: سال گذشته و در دومین کارگاه طراحی پوستر عاشورایی کرمان حدود 300 هنرمند شرکت کردند که 40 اثر به نمایشگاه راه یافته و 10 اثر نیز برگزیده شدند.

وی گفت: سال جاری احتمال حضور حدود 700 هنرمند در این کارگاه وجود دارد که در نهایت 40 اثر برای نمایشگاه انتخاب و 9 اثر به عنوان برگزیده این دوره معرفی می‌شوند.

به گزارش فارس، سومین کارگاه طراحی پوستر عاشورایی 18 و 19 آذر ماه جاری در فرهنگسرای کوثر شهر کرمان دایر است.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول