اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دیلم خبر داد

ارسال 45 اثر به دبیرخانه عکس عاشورایی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم از دریافت بیش از 45 اثر برای دومین سوگواره عکس عاشورایی در دیلم خبر داد.

ارسال 45 اثر به دبیرخانه عکس عاشورایی

محمدحسین زندویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم گفت: این سوگواره برای دومین سال توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری کانون بسیج هنرمندان و واحد فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دیلم با موضوع عکس عاشورایی برگزار می‌شود.

وی افزود: از اهداف برگزاری این سوگواره می‌توان به تعمیق بخشی از نگاه مردم به ایام محرم و حماسه عاشورا تلاشی در بیان احساسات لطیف و عاشقانه مردم در عزاداری امام حسین (ع) از زاویه عکس، شناسایی استعدادهای هنر عکاسی و ایجاد زمینه‌های پیشرفت نیروهای جوان در کنار اساتید این هنر اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: با پایان یافتن مهلت تعیین شده بیش از 45 اثر به دبیرخانه رسید که پس از داوری آثار افراد برتر طی مراسمی تجلیل خواهند شد.

زندویان اظهار داشت: در این جشنواره هنرمندان عکاس می‌توانند آثار خود را در مورد موضوع مرتبط به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس اداره ارشاد دیلم بیان داشت: با توجه به ایام محرم و صفر انتظار می‌رود هنرمندان عکاس استقبال خوبی از این جشنواره داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به موضوع این جشنواره، حضور بیشتر هنرمندان می‌تواند در تقویت آموزه‌های دینی و معنوی به ویژه در بین جوانان محسوس‌تر باشد.

انتهای پیام/66005/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول