اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد

کاهش قابل توجه آمار گاز گرفتگی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از کاهش چشمگیر آمار گازگرفتگی در سطح استان زنجان در هشت ماهه سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش قابل توجه آمار گاز گرفتگی در استان زنجان

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، آمار گازگرفتگی در هشت ماهه سال گذشته را 13 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این آمار در هشت ماهه سال‌جاری به دو نفر کاهش یافته است.

در این رابطه نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و استفاده شهروندان از وسایل گازسوز توصیه‌هایی را خطاب به شهروندان پیشنهاد کرده که در آن شهروندان به رعایت موارد ایمنی دعوت شده‌اند.

در این بیانیه رعایت نکردن اصول ایمنی موجب بروز تلفات جانی و زیان‌های مالی عنوان شده و آمده است: بخاری‌ها، آبگرمکن‌های نفتی و گازی یا هیزمی، چراغ‌های خوراک‌پزی و سایر وسایل گرمازا اگر چه گرما‌بخش هستند ولی به دلیل سوختن ناقص مواد، گاز مونواکسیدکربن تولید می‌کنند که فوق‌العاده خطرناک است.

نیروی انتظامی در اطلاعیه خود گاز مونواکسیدکربن را به دلیل غیر قابل حس و لمس بودن، سمی و کشنده اعلام و تصریح کرده است در استفاده از وسایل گرمایشی باید دقت کافی به عمل آید.

شایان ذکر است، روز گذشته یک نفر بر اثر گازگرفتگی در زنجان جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/73004/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول