اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان خبر داد

افزایش 2 برابری آمار قربانیان گازگرفتگی در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان از افزایش دو برابری آمار قربانیان گازگرفتگی در اصفهان طی شش ماه نخست جاری نسبت به مدت سال گذشته خبر داد.

افزایش 2 برابری آمار قربانیان گازگرفتگی در اصفهان

علی سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه فصل سرما قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: با آغاز فصل سرما استفاده از بخاری‌های گازسوز بیشتر می‌شود، اما چندان به رعایت نکات ایمنی آن توجه نمی‌‌شود.

وی افزود: با وجود همه هشدارها و اطلاع‌رسانی که از طریق رسانه‌های مختلف صورت گرفته است، اما خطرات گاز مرگ‌آور مونوکسیدکربن جدی گرفته نشده است.

مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان تصریح کرد: مونوکسیدکربن حاصل از اشتعال ناقص سوخت‌های فسیلی در وسایل گازسوز یا نبود تهویه مناسب گازهای خروجی در محیط‌های بسته بیشترین دلیل خفگی بوده است.

وی ادامه داد: آمار قربانیان این گاز در شش ماهه نخست جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است.

سلیمان‌پور تعداد فوتی‌های ناشی از مسمومیت با گاز co را در شش ماه نخست سال جاری 16 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 14 نفر مرد و دو نفر زن بودند.

وی این رقم را در مقایسه با آمار قربانیان گاز co در شش ماه نخست سال گذشته که تعداد آنان هفت نفر شامل شش مرد و یک زن بوده، رشدی بیش از دو برابر را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول