اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ایستگاه 9 آتش نشانی شهرری خبر داد

گازگرفتگی 150 دانش‌آموز در جشن تکلیف

خبرگزاری فارس: رئیس ایستگاه 9 آتش نشانی شهرری از گازگرفتگی 150 دانش‌آموز در جشن تکلیف خبر داد.

گازگرفتگی 150 دانش‌آموز در جشن تکلیف

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی ایستگاه 9 آتش‌نشانی شهرری، ‌عباس زارعی از گازگرفتگی 150 دانش‌آموز در جشن تکلیف خبر داد و گفت: حال فرد تماس گیرنده به حدی بد بود که امکان ارائه درست آدرس را نداشت اما بالاخره ماموران ما پس از سه دقیقه در محله حادثه حضور پیدا کردند.

رئیس ایستگاه 9 آتش نشانی شهر ری از گازگرفتگی حدود 150 نفر از دانش‌آموزان و والدین آنها در مراسم جشن تکلیف خبر داد و گفت: هم اکنون 11 نفر از آنها به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

وی در ادامه با تشریح جزئیات این حادثه افزود: ساعت 11:09 دقیقه صبح امروز گزارشی به ایستگاه 9 آتش نشانی مبنی بر گازگرفتگی در یک تالار پذیرایی ارائه شد.

زارعی بیان داشت: حال فرد تماس گیرنده به حدی بد بود که امکان ارائه درست آدرس را نداشت اما بالاخره ماموران ما پس از سه دقیقه در محله حادثه حضور پیدا کردند.

زارعی خاطرنشان کرد: با کمک ماموران، همه افراد را از سالن خارج کردیم و پس از آن اورژانس نیز در محل حضور پیدا کرد. هم اکنون 11 نفر از افراد بد حال این حادثه که اغلب دانش‌آموز بوده‌اند به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

رئیس ایستگاه 9 آتش نشانی شهرری خاطرنشان کرد: محل حادثه تالار پذیرایی در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بود که در آن مراسم جشن تکلیف 40 نفر از دانش‌آموزان دختر به همراه خانواده‌هایشان برگزار می‌شد که بر اثر تجمع گاز منوکسید کربن از بخاری فاقد دودکش این حادثه رخ داد و عده زیادی از دانش‌آموزان و والدینشان دچار مسمویت شدند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول