اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفته است

کاهش 85 درصدی تلفات ناشی از گاز گرفتگی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به کاهش تلفات گازگرفتگی در زنجان گفت: تلفات ناشی از گاز منواکسیدکربن در زنجان بیش از 85 درصد کاهش یافته است.

کاهش 85 درصدی تلفات ناشی از گاز گرفتگی در زنجان

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد تلفات گازگرفتگی در سه ماهه نخست سال جاری را یک نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این آمار در سه ماه نخست سال گذشته هفت نفر بوده است.

وی از افزایش 100 درصدی تلفات ناشی از استعمال مواد مخدر در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: این تلفات از چهار مورد سال گذشته به هشت مورد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از افزایش بیش از شش دهم درصدی معاینات انجام شده ناشی از نزاع در استان خبر داد و گفت: آمار 2 هزار و 566 نفری معاینات ناشی از نزاع در سه ماهه نخست سال گذشته به 2 هزار و 740 مورد در سال جاری افزایش یافته است.

وی آمار معاینات مصدومان ناشی از تصادفات را در سه ماهه نخست سال جاری یک هزار و 161 مورد اعلام کرد و افزود: مقایسه این آمار با آمار سال گذشته بیانگر افزایش 9.74 درصدی است.

فروزش تعداد متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی را در سه ماهه نخست سال جاری 76 مورد اعلام کرد و گفت: مقایسه این آمار با آمار سه ماهه نخست سال گذشته بیانگر کاهش 20 درصدی است.

وی از کاهش دو درصدی تلفات ناشی از حوادث کار در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: آمار تلفات ناشی از حوادث کار از 96 مورد سال گذشته به 94 مورد کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از مرگ دو نفر بر اثر غرق شدن در سطح استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: این آمار نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته تغییری نکرده است.

وی تعداد تلفات ناشی از سوختگی و برق گرفتگی را در سه ماهه نخست سال جاری به ترتیب شش و دو مورد اعلام کرد و گفت: این تلفات نسبت به سال گذشته افزایش 20 و 10 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول