اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 4500 متر زمین

حسینیه هیئت رزمندگان اسلام در زنجان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از اختصاص چهار هزار و 500 متر زمین برای ساخت حسینیه هیئت رزمندگان اسلام در زنجان خبر داد.

حسینیه هیئت رزمندگان اسلام در زنجان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در دیدار رئیس هیئت رزمندگان  به ساخت حسینیه هیئت رزمندگان اسلام در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: از ماه گذشته ساخت این بنا به دست مهندسی سپاه آغاز شده است.

وی همچنین با اشاره به اختصاص زمینی به مساحت 5 هکتار برای ساخت باغ موزه حفظ آثار شهدا در جوار مزار شهدای گمنام زنجان، اظهار داشت: تاکنون 200 میلیون تومان اعتبار نیز جهت ساخت این مکان اختصاص یافته است.

استاندار زنجان همچنین در ادامه از پخش برنامه‌های مذهبی اجرا شده از رسانه ملی در سراسر کشور خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، برنامه‌های عزاداری در هشتم و یازدهم ماه محرم استان زنجان از طریق شبکه‌های تلویزیونی، به صورت مستقیم انعکاس یافت.

رئیس هیئت رزمندگان کل کشور نیز در ادامه این دیدار گزارش مختصری از فعالیت‌های هیئت رزمندگان در سراسر کشور ارائه کرد و گفت: هیئت رزمندگان اسلام قریب به 700 تا 800 هیئت فعال در سراسر کشور دارد که از این تعداد بیش از 350 هیئت در استان‌ها، 200 هیئت عترت مخصوص بانوان در کشور و 170 تا 180 هیئت جوانان عاشورایی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در استان‌های کشور فعالیت می‌کند.

سردار نجات با بیان این مطلب که حجم کار هیئت‌ها متناسب با میزان مشارکت‌های مردمی است، خاطرنشان کرد: از آنجا که هیئت رزمندگان در فعالیت‌های اقتصادی ورود پیدا نکرده و تنها از طریق بخشی از بودجه فرهنگی سپاه و مشارکت‌های مردم خیر اداره می‌شود، لذا میزان گستردگی و حجم فعالیت این هیئت‌ها در کشور به میزان حضور و کمک‌های مردمی در مراسم و برنامه‌ها بستگی دارد.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های این هیئت در استان، از حمایت و همکاری استاندار زنجان و مسئولین استانی قدردانی کرد.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول