اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه بهبود تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور:

مدل بومی سازمانی استانداری معیار در زنجان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس گروه بهبود فرایند‌های مرکز نوسازی و تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور گفت: مدل بومی «سازمانی استانداری معیار»در زنجان اجرا می‌شود.

مدل بومی سازمانی استانداری معیار در زنجان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمال بوستان‌زر ظهر امروز در جلسه استقرار مدل بومی سازمانی استانداری معیار در استان زنجان اظهار داشت: مدل استانداری معیار ابزاری برای بخش میزان استقرار سیستم‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مدل بومی سازمانی استانداری معیار راهنمایی برای مسیر فعالیت مدیران است که در بهبود عملکرد آنها موثر است، خاطرنشان کرد: این مدل از معیارهای ویژه‌ای شکل گرفته است.

رئیس گروه بهبود فرایند‌های مرکز نوسازی و تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور با بیان اینکه تعیین فاصله بین وضع موجود و ایده‌آل استانداری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: استانداری زنجان اقدامات بسیار زیادی انجام داده و ارتقای سطح استان به درجه دو بیانگر این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه طرح تعالی سازمانی از سال 82 در کشور آغاز شده است، اضافه کرد: تعالی سازمانی رسیدن به شرایطی است که تضمین‌کننده فعالیت‌های سازمان در ابعاد کیفیت، نوآوری و بهبود سازمان به منظور تأمین و ارتقای ذی‌نفعان درونی و بیرونی است، تصریح کرد: ذی‌نفعان بیرونی و درونی شامل مشتریان، کارکنان و جامعه می‌شود.

بوستان‌زر با بیان اینکه مدل طراحی شده بومی سازمانی استانداری معیار با هدف خود ارزیابی به منظور آسیب‌شناسی و تعریف پروژه‌های بهبود برای رشد و تعالی استانداری‌ها در استان‌های مورد نظر اجرا می‌شود، ادامه داد: تبادل تجارب و یادگیری بین استانداری‌ها از دیگر اهداف اجرای این طرح بزرگ به شمار می‌رود.

وی همسویی با سیاست‌های کلی نظام را از مهم‌ترین محورهای طرح استانداری معیار دانست و یادآور شد: مدیریت راهبردی، گسترش تعامل اثربخش بین دستگاهی و توسعه مشارکت جامعه از دیگر محورهای این طرح محسوب می‌شود.

رئیس گروه بهبود فرایند‌های مرکز نوسازی و تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور با اشاره به اینکه مدل سازمانی استانداری معیار از 12 معیار اصلی تشکیل شده است، اضافه کرد: این مدل شامل 29 زیر معیار نیز می‌شود.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول