اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

ارتقای وضعیت استان زنجان به سطح دوم کشوری

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: وضعیت استان زنجان بر اساس شاخص‌ها از سطح سوم به سطح دوم ارتقاء یافته است.

ارتقای وضعیت استان زنجان به سطح دوم کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه استقرار مدل بومی سازمانی استانداری معیار اظهار داشت: موقعیت و جایگاه کنونی استان زنجان باید به صورت دقیق مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه باید هدف‌گذاری مناسبی برای اجرای طرح سازمانی استانداری معیار داشته باشیم، خاطرنشان کرد: شاخص‌های مورد نظر بررسی و به استان‌ها امتیاز داده می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید وضعیت موجود استان زنجان بر اساس شاخص‌ها بررسی و به صورت دقیق شناسایی شود، تصریح کرد: نقاط ضعف و قوت زیادی در وضع موجود مشاهده شده است.

وی با تاکید بر اینکه تهدیدها و فرصت‌های زیادی در استان زنجان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق باید نقاط ضعف به قوت و تهدید‌ها به فرصت‌ها تبدیل شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه باید اولویت‌های مورد نظر برای رسیدن به اهداف تعریف شده شناسایی شود، ادامه داد: این اقدام یک کار کاملا علمی است و اگر به نتیجه خوبی در این زمینه نرسیم از ایده‌آل‌ها دور می‌شویم.

وی یادآور شد: اگر اطلاعات شفاف‌تر باشد، مسیر رسیدن به اهداف هموارتر می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه طرح بومی سازمانی استانداری معیار، چراغ راه است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان‌هایی به دلیل عملکرد خوب استانداری‌ها به عنوان پایلوت اجرای طرح مذکور انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای اینکه مدل بومی سازمانی استانداری معیار در سطح کشور اجرا شود، یکی از استان‌های پایلوت به عنوان نمونه انتخاب می‌شود، ادامه داد: این طرح در استان‌های زنجان، قزوین، اصفهان، خراسان‌رضوی و آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود.

رئوفی‌نژاد تاکید کرد: وضعیت استان زنجان از نظر شاخص‌ها طی سال‌های گذشته در رتبه سوم بود که در حال حاضر به رتبه دوم کشوری ارتقاء یافته است.

*تکمیل طرح آمایش استان زنجان برای نخستین بار در کشور

وی در زمینه سند چشم‌انداز 20 ساله با تاکید بر اینکه این سند یک برنامه بالادستی برای همه دستگاه‌ها به شمار می‌رود، اظهار داشت: زنجان نخستین استانی است که طرح آمایش استان را تکمیل کرده است.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول