اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی زنجان خبر داد

تحقق 138 درصدی مسکن مهر استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان گفت: در طی دو سال اخیر مسکن مهر استان زنجان 138 درصد تحقق یافته است.

تحقق 138 درصدی مسکن مهر استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور دوشنبه‌شب در جلسه شورای مسکن استان زنجان، اظهار کرد: هشت پروژه مسکن مهر استان زنجان به دلیل عدم موفقیت در دریافت تسهیلات بانکی از سیستم مدیریت مسکن مهر حذف شده است.

وی با بیان اینکه در صورت حل مشکلات این پروژه‌ها تسهیلات لازم ارائه می‌شود، افزود: در صورت پرداخت تسهیلات لازم این پروژه‌ها در سایت مدیریت مسکن مهر فعال می‌شود.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان پروژه‌های 160 واحدی توسعه آذربایجان، 310 واحدی بنیاد مسکن زنجان، 550 واحدی جهاد نصر، 10 واحدی جهاد نصر را از پروژه‌های حذف شده عنوان کرد و افزود: پروژه‌های 228 واحدی مهر پونک، 32 واحدی سرمایه‌گذاری آذربایجان، 310 واحدی جهاد نصر و 204 واحدی فرهنگیان از دیگر پروژه‌های حذف شده از سایت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع 2 هزار و 394 واحد از واحدهای مسکن مهر استان حذف شده است، خاطرنشان کرد: ضروری است اقدامات لازم برای ارائه تسهیلات به این واحدها انجام شود.

باباپور با اشاره به اینکه با حذف این واحدها مجموع پروژه‌های استان از 29 هزار و 500 واحد به 27 هزار و 500 واحد کاهش می‌یابد، افزود: با ارائه تسهیلات لازم این پروژه فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر 90 و 91 در زمینه عقد قرارداد، 138 درصد پیشرفت دارد، افزود: 98 درصد برنامه‌های مسکن مهر استان در طی این دو سال تحقق یافته است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان با اشاره به معرفی 12 هزار و 66 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر به صورت خودمالکی تصریح کرد: در زمینه انعقاد قرارداد و پی‌ریزی این پروژه‌ها 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 217 واحد مسکن مهر گروهی چند خانواری در شهرهای بالای 15 هزار نفر معرفی شده است، افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های مهر آرا، ثمین و سایت دو هکتاری می‌شود.

باباپور با اشاره به استقبال مردم از مسکن مهر گروهی یادآور شد: استقبال مردم از پروژه‌ها مطلوب است.

انتهای پیام/73003/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول