اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای فریدونکنار خبر داد

اصلاح‌ شبکه فرسوده آبرسانی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب منطقه فریدونکنار از اصلاح‌بخشی از شبکه فرسوده آبرسانی در این شهرستان خبر داد.

اصلاح‌ شبکه فرسوده آبرسانی در فریدونکنار

حمیدرضا خدابخش پور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در فریدونکنار گفت: اصلاح‌بخشی از شبکه فرسوده شهر به با هزینه یک میلیارد و 280 میلیون ریال که عملیات اجرایی آن از ابتدای سال 1390 شروع و با اجرای 2 هزار و 870 متر در سال گذشته به اتمام رسید اما ادامه اصلاح شبکه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه جابه‌جایی خط انتقال 500 میلی‌متری به طول 2 هزار و 300 متر با جنس چدن داکتیل در مسیر جاده درویش خیل به علت تعریض محور آمل به فریدونکنار  به اتمام رسید، افزود: این طرح به منظور جلوگیری از شکستگی‌ها، افزایش ظرفیت انتقال آب به میزان 40 لیتر در ثانیه برای آبرسانی به مجتمع‌های مسکن مهر و بالا بردن سطح کیفی آب شرب با هزینه‌ای معادل 8 میلیارد ریال عملیات اجرایی آن در امسال شروع و به اتمام رسید.

مدیر آبفای فریدونکنار از اجرای خط انتقال 315PE به طول یک هزار و 800 متر جهت اتصال شبکه خزرشهر شمالی به فریدونکنار و pipe jacking با لوله  315PE به منظور اتصال به شبکه خزرشهر جنوبی خبر داد.

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب منطقه فریدونکنار خط  200PE برای اصلاح شبکه آبرسانی به روستای اسلام‌آباد با مجموع هزینه 250 میلیون تومان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اسیدشویی چاه شماره شش آبرسانی فریدونکنار به منظور افزایش کیفیت آب تولیدی بیان داشت: تعویض الکتروپمپ و منصوبات این چاه جهت بالا بردن دبی آب ورودی به شهر به مرحله اجرا رسیده است.

انتهای پیام/ی/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول