اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

آخرین عضو اصلی باند مواد مخدر با 4 کیلو تریاک دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از متلاشی شدن یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: سومین عضو اصلی این باند نیز با چهار کیلو تریاک شناسایی و دستگیر شد.

آخرین عضو اصلی باند مواد مخدر با 4 کیلو تریاک دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مختار شیرمحمدی اظهار داشت: چندی پیش ماموران مبارزه با مواد مخدر از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان زنجان مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این خبر ماموران به محل اختفای اعضای این باند سه نفره اعزام و موفق شدند دو عضو این باند را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ادامه داد: از این دو متهم مقدار شش کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف ولی به دلیل اینکه نفر سوم این باند در محل اختفای خود حضور نداشت ماموران موفق به دستگیری وی نشدند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات در مورد دستگیری این متهم ادامه یافت تا اینکه ماموران روز گذشته دریافتند که متهم قصد دارد، مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را از استان البرز به زنجان منتقل کند.

شیر محمدی تاکید کرد: ماموران با ایجاد تور ایست و بازرسی در ورودی شهرستان زنجان متهم به نام «م – ح» را هنگام پیاده شدن از اتوبوس غافلگیر و دستگیر کردند.

وی با اعلام اینکه از این متهم مقدار چهار کیلو تریاک کشف شد گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/2308/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول